Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Godmorgen :D

Så er resultaterne klar ovre på www.legal-streetrace.dk

Som sædvanlig var der ingen regn på Holeby og de 49 tilmeldte gennemførte 218 heat uden alvorlige haverier - men skete der ikke noget ovre ved rullefeltet til sidst :?:

Vi fik lejlighed til at afprøve den nye online indskrivning, og det var alle vist godt tilfredse med :up: Vi har samtidig rette formularen på hjemmesiden, sådan at I fremover kun skal udfylde det allemest nødvendige.

Publikum kunne så glæde sig over nye resultat displays - og en hurtig rundtur ude ved hegnet bekræftede at det også var en succes.

Dette var også første gang vi kunne teste de helt nye optisk polariserede sensorer, hvilket bl.a. en betyder en "skarpere" pre-stage, stage og registrering af tyvstart (nå - men men det er nok kun spændende for teknik nørder).

Så nu glæder vi os blot til lørdag den 27. august med mange flere deltagere og tilskuere til Danmarks Hyggeligste Streetrace (DHS).

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
mit første besøg på Holeby, og har næsten kun ros at tilføje,,

meget fint afviklet arrangement,

en lille detaljer sniger sig ind og en stor:

man forlanger publikums pris for mekaniker,, synes ikke det er i orden, dog snakker vi peanuts, er dog første gang jeg indefor motorsport har oplevet dette.
no biggie.

dækopvarmning er under al kritik, jeg er klar over det er krav fra lufthavnen,
men der er bedre løsninger end en ramme med 40*40 fliser, med en kant lave biler ikke kan komme op eller ned over,
mit umiddelbare løsningsforslag er en jernplade istedet, det kræver grej til at håndtere den, men mon ikke en lokal vognmand/smedforretning kunne klare det ?

anyway, tak herfra for et fint arrangement, og da også for hurtig reaktion på spørgsmålet om dækvalg

håber på mere end 1 rep næste gang...:-) som de fleste nok ved måtte vi udgå tidligt IGEN, denne gang var det for 1. gang motoren der hejste det hvide flag,,
toppakninger er sikkert skudt i begge sider, men vi vidste jo det nok var det næste svage punkt :-)

ses selvfølgelig til august

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hej Kaptain,

Tak for din konstruktive kritik som jeg bringer videre til arrangørerne.

At der skal betales for mekanikere og passagere blandt de deltagende skyldes udelukkende at det fortsat er rasende dyrt at afholde denne type race, og når vejret driller en smule, og der derfor ikke komme så mange tilskuere så er det faktisk en underskudsforretning.

Så ligesom ude i samfundet må der findes indtægter alle de steder hvor det kan gøres mest smertefrit - og som du selv siger - det er nok mere princippet en beløbbet der driller ? specielt når man nu har brugt et par 100.000 kroner på bilen :wink:

Grundet krav fra flyvepladsen og mulighederne for en praktisk håndtering benyttes løsningen med fliser. Men af hensyn til dem med en frihøjde under 5 cm. vil jeg foreslå at der laves en opkørselsrampe :D

Tak for dine inputs og så håber jeg at vi får dytten lidt mere på banen næste gang :wink:

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
hov, der var lige en ting mere :-)

er det muligt at få 60 fods tider med på timeslips næste gang ?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hej Kaptain,

Nej - vi benytter ikke 60 fods måling.

/Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time