Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 apr 2025, 15:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Ravnen skrev:
Wildert skrev:
@Nick:
Vi fulgtes faktisk hjem fra rundkørslen i Roskilde til et stykke op af A6'eren. Husker ikke helt præcist hvor du rendte fra os, da jeg var noget groggy. Havde sat min co-pilot til at køre hjem fra Tønder, da jeg selv var for smadret efter en hel dag med rally inkl. halsbetændelse.

Anyway - grå Mondeo stc. med en autotrailer med en hvid Golf 2 med sorte detaljer på :-).

Og den der dødsstjerne er pænt ninja-forklædnings-kamæleon-agtigt sådan en mørk nat :-).

Så godt det ekvipage - det var altså dig...:gnaek:, jeg drejede af ved Jyllinge, hvor jeg bor.

Nu du siger det, så så jeg faktisk godt det. Vi fortsatte til Tangbjerg da min co-driver havde sin bil stående der hos sine forældre.
Jeg bor selv i Gundsømagle - så det er lige på den anden side må man sige.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Wildert skrev:
Ravnen skrev:
Wildert skrev:
@Nick:
Vi fulgtes faktisk hjem fra rundkørslen i Roskilde til et stykke op af A6'eren. Husker ikke helt præcist hvor du rendte fra os, da jeg var noget groggy. Havde sat min co-pilot til at køre hjem fra Tønder, da jeg selv var for smadret efter en hel dag med rally inkl. halsbetændelse.

Anyway - grå Mondeo stc. med en autotrailer med en hvid Golf 2 med sorte detaljer på :-).

Og den der dødsstjerne er pænt ninja-forklædnings-kamæleon-agtigt sådan en mørk nat :-).

Så godt det ekvipage - det var altså dig...:gnaek:, jeg drejede af ved Jyllinge, hvor jeg bor.

Nu du siger det, så så jeg faktisk godt det. Vi fortsatte til Tangbjerg da min co-driver havde sin bil stående der hos sine forældre.
Jeg bor selv i Gundsømagle - så det er lige på den anden side må man sige.

Ja verden er lille - og Danmark mindre...

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time