Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 apr 2025, 15:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Captain Slow skrev:
klyfax skrev:
Supra MK4 skrev:
Hvorfor tror folk de er blevet dårligere, bare fordi de er blevet lavet i kina ?

Så Kinamand er ikke dummere end andre, de har bare en andersledes tankegang fra fødslen af, som lige skal rettes til kvalitet.

glæder mig da helt vildt til der kommer nogle Kina dele,,,,som bare nærmer sig kvalitet.
for det der sælges rundt omkring idag er da helt klart noget der er lavet inden den tankegang er blevet rettet til

måske man skulle starte i det små, og forære dem et målebånd og en skydelære,,,de magter stadig ikke at forstå at en ret vinkel er 90 grader

det er vel for at de læser fra højre mod venstre :gnaek:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
klyfax skrev:
Supra MK4 skrev:
Hvorfor tror folk de er blevet dårligere, bare fordi de er blevet lavet i kina ?

Jeg morere mig i hvertfald.

Så for et par månedere siden et program om en dansker der havde en udstødnings fabrik i DK. Han flyttede til Kina, har en rørhale fabrik der nede.
Og som han sagde, så laver Kineser meget dårlige vare, indtil du sparker dem i røven og siger/viser hvordan de skal gøre. Så går der 100% kopi maskine i dem. Men det krævede man holdte øje med dem, så man skulle lige uddanne 10 folk til at holde øje. Men fuck da det, arbejds kraft var så billige der nede, så om der var 100 eller 200 til at lave det samme stykke arbejde, det betød ikke rigtigt det store. Bare kvaliteten blev i orden, for det blev jo solgt i EU og USA.

Så Kinamand er ikke dummere end andre, de har bare en andersledes tankegang fra fødslen af, som lige skal rettes til kvalitet.

det er ikke anderledes med folk fra østeuropa. Kommunisme er ikke en positiv ting når det kommer til selvstændig tankegang og generelt en sund udvikling af det enkelte individ.

det postive ved folk fra østeuropa er at når man først får dem opdraget og viser man stoler på deres arbejde og hvad de kan så er de bedre end danske unge der ikke gider at lave noget.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Captain Slow skrev:
glæder mig da helt vildt til der kommer nogle Kina dele,,,,som bare nærmer sig kvalitet.
for det der sælges rundt omkring idag er da helt klart noget der er lavet inden den tankegang er blevet rettet til

måske man skulle starte i det små, og forære dem et målebånd og en skydelære,,,de magter stadig ikke at forstå at en ret vinkel er 90 grader

Tror du skal åbne dine øjne og se dig omkring. For verden er fyldt med Kina stumper, uden vi tænker over det.

Hvor meget på din bil er Kina? Tænker mere på, du har jo et stort had mod dem, så du har vel ik noget fra Kina...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
mine øjne er som altid helt åbne,

jeg har såmænd ikke noget desideret had til Kina stumper, man vælger jo selv

jeg konstaterer bare at kvaliteten er ringe, og at man som oftest får mindre end man betaler for.

jeg kan ikke se hvad min bil har med sagen at gøre, hvad jeg har og ikke har monteret, ændrer da på ingen måde på kvaliten,,,eller rettere mangel på samme ?

men for saglighedens skyld,
jo jeg har en del kina stumper i, og betaler også prisen for det. jeg har selv valgt det, men betyder det at jeg ikke har ret til at kritisere lortet ?

jeg mener jo netop at dem der bruger/har brugt den slags er de bedste til at udtale sig om sagen.

(personligt tror jeg du blander 2 ting sammen ;-)

Titel:
Medlem

[quote="lqs"][quote="luske"]hvad behøves for 1000 HK på en 2jz ? ??
stor turbo , store dyser og knaster for at få RPM op ??

syntes at have set et hybridturboprojekt som lavede knap 1100HK på en dansk hjemmeside ? :mrgreen:

eller er det bare mig og min ønsketænkning ??

MVH Luske[/quote] nej det er den virkelige verden.... på landet!
synes stadig det er sjovt mht olien. men tror de har ret.
har set sådan en (i dk)2jz med alt det dyre... mener alt. bla 3.3-3.4liter og to fine turboer. den lavede lidt over 900hk på alm benzin som jeg husker det...OTTO?[/quote]

Målte en Supra sidste år ,den havde hvad jeg husker 970 hk,og så har vi jo målt Sørens grisebil med 1083 HK,hvilke type Supramotorer det var ved jeg ikke

Otto

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
natmekanikeren skrev:
og så har vi jo målt Sørens grisebil med 1083 HK

Otto

:grin: kørte den på biogas ?

Titel:
Mester Medlem

nej, ingen gas,
handelsbenzin på standard 440ml dyser. metanol på nogen STORE sekundær dyser. begge sæt dyser på 100% dc....
tre alm bosch pumper. dvs ikke 044, regnet om til benzin lavede de alm pumper over 500hk per stk.
MVH søren
ps. de 970benzinhk kom fra en opsætning der meget lignede bilen i tråden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time