jens skrev:
Typisk at man bliver rakket ned fordi jeg siger det ikke er nødvendigt at have 27 overliggende knastaksler og 4 ventiler pr cylinder for at køre stærkt. Jeg siger bare hvordan det er billigst og simpelt. Lig mærke til hvem der skruer og hvem der drikker kaffe mellem runderne det gør dem med simpel stor motor med realistisk litereffekt i let bil. Jeg har aldrig ejet en chevy men de hænger nu en gang på træerne hvilket gør det nemt at skaffe dele selv i lille danmark. lexus motoren vejer iøvrigt mere end en ls1
Har hørt hvad mine kunder har lagt i deres turbo motorer til gadebrug det er ikke småpenge.
well du bad om forslag jeg kom med et, og blev rakket ned pga det,
tillige på yderst fejlagtig vis i forhold til fakta..
i min bog nævnte du dyrt, tungt, og bøvlet
jeg nævnte billigt, let og nemt
ang. hvad der hænger på træerne, faktisk er jeg ret sikker på at der er flere lexus træer end chevy small blok træer
og nej lexus motoren vejer ikke mere end en ls1,,,,den vejer mindre