Yugo Turbo skrev:
har du video af min, for det vil jeg rigtig gerne ha (også selvom vi ikke stemmer på det samme
)
om du kalder det langt eller kort ved jeg ikke, men mine gearinger er som følger...
1: 80,7 km/t
2: 125,5 km/t
3: 168,0 km/t
4: 206,7 km/t
5: 242,7 km/t
jeg rammer eksakt begrænseren i tredje på 201 meter, så det passer nu udemærket sammen synes jeg.
efter jeg har fået kørt en del med den kasse er jeg så småt ved at få styr på den og det er begyndt at spille nogenlunde synes jeg selv, men gad godt at se det udefra... har denne onboard video liggende på youtube. det er filmet på mantorp park weekenden efter veidec festivallen
http://www.youtube.com/watch?v=PArRFGaOEd0jeg vil endda sige at gearskiftene gik endnu bedre idag end de gjorde på filmen og på mantorp generelt...
jamen jeg har da meget nære venner jeg er endnu mere uenig med om endnu større ting
og jeg så da at vi stadig ka nyde en lille fin hvid sky af brændte dæk sammen alligevel..
jeg tror sq det nemmeste er hvis du smider din adresse i pb, og jeg så sender dig en skive med det på, tror jeg har en 3-4 løb med den.. ville selv ha redigeret noget sammen, men det blir der ikke lige tid til foreløbig.
kan sagtens på filmen nu se at gearingen absolut ikke virker lav, men det var lige indtrykket på banen.. må simpelthen være fordi den accelererer så - forholdsvis - udramatisk, og hurtigt ud af første.. og andet... og tredje