Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
HenrikGM skrev:
Ydermere ser det i stigende grad ud til at PKJs egen bestyrelse er noget splittet over hvad man vil og ikke vil.

Læs selv videre her: http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic ... 1&start=60

ved du overhovedet hvem der sidder i bestyrelsen af PKJ?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

DorkVonWaterfall skrev:
HenrikGM skrev:
Ydermere ser det i stigende grad ud til at PKJs egen bestyrelse er noget splittet over hvad man vil og ikke vil.

Læs selv videre her: http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic ... 1&start=60

ved du overhovedet hvem der sidder i bestyrelsen af PKJ?

Ja

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
aha...og hvor i tråden på Hispeed bliver der ytret at "vi" er splittede??

for det er da kun John,Allan og mig (der er i bestyrelsen) der skriver i den tråd og vi er da ikke på noget tidspunkt uenige??

Titel:

DorkVonWaterfall skrev:

for det er da kun John,Allan og mig (der er i bestyrelsen) der skriver i den tråd og vi er da ikke på noget tidspunkt uenige??

Jeg venter i spænding på svar på den der ;-)

Henrik B

Titel:
Mester Medlem

efterz skrev:
lqs skrev:
kan se JOHN min gamle ven, har tilladt sig en APRILSnar... han har rettet muligheden for acc fra 50 til det uendelige fra 2 biler mod hinanden, til en bil enkeltvis.
ERIK W der afholder løbet...øhh kurset. har ikke ændret sin reklame på sin hjemmeside (han har nok ikke tænkt på hvad dato det var igår).
så mon ikke der stadig er mulighed for to biler/mc mod hinanden i en rask kappestrid til de 300kmt?
MVH søren

Hmm... det lugter sq lidt...
ham der mener der er noget der lugter er bestyrrelsesmedlem i PKJ.
ham der mener det tjener et formål at rette i sit indlæg, så det kommer til at virke som om man ikke kan køre omkap, er formand for PKJ.
PKJ som jo ikke hade noget med dette kursus at gøre...
det er let at blive forvirret.
MVH søren

Titel: Re: Hmm
Moderator

Henrik B skrev:
HenrikGM >> Nu syntes jeg du skulle sætte dig lidt ind i hvordan tingene er administeret - hvem som står for hvad, inden du skyder med skarpt.

At man er umådelig velformuleret, gør jo ikke at man automatisk har ret.

1. Den 3/4 havde PKJ INTET at gøre med - John deltog som observatør for at klarklægge hvilke ting der skulle ændres for at PKJ ville deltage den 26/4 - Du kan altså ikke udfra div. videoer, fortællinger, BG billeder osv. automatisk gå ud fra at den 26/4 vil foregå på samme vis - og så på forhånd klandre PKJ for arrangementet den 26/4.

Både Lars Kruse og undertegende har sat nogen klare krav op for den 26/4 for at vi vil deltage som instruktører - og det er krav der afviger fra den måde den 3/4 blev afholdt på.

2. John har på PKJ´s vegne lovet Erik W at hjælpe med at skaffe deltagere til den 26/4 - Der er INGEN deltagere til den 3/4 som kommer fra det e-mail kartotek som PKJ er indehaver af med tidligere deltagere fra div Trackdays - Og der bliver ikke inviteret fra dette kartotek før det er 100% afklaret hvordan den 26/4 kommer til at foregå.

3. Husk.... dette er et Erik W arrangement - hvor PKJ alene har lovet at hjælpe til med opstilling af bane, instruktør og deltagere - dvs. at du kan ikke klandre hverken skribenter på HI-Speed, John eller bestyrelsen i PKJ for hvordan deltagere til disse arrangementer opføre sig - det er alene Erik W. ansvar - og jeg ville finde det mere passende at du kontakter Erik W direkte, end at du anklager PKJ i et offentligt forum - nå vi reelt set intet har at skulle have sagt - PKJ kan alene komme med anbefalinger til ændringer til Erik W.

4. Om disse arrangementer skader fremtidige arrangementer mere end visse 402m events har skadet fremtidige 402m events er jo meget svært at sige - Der er jo altid nogen som skubber lidt til reglerne for at gøre det sjovest/bedst muligt for deltagerne. Nogen HAR lært af det - og andre skal lige gøre deres egne erfaringer.

5. Dette indlæg er skrevet 100% på eget ansvar/initiativ - indholdet kan hverken John, PKJ, Hi-Speed, Erik W, Lars Kruse eller andre drages til ansvar for.

Jeg har ikke yderligere at tilføje diskussionen, så der vil ikke komme yderligere indlæg i denne debat fra min side.

Henrik B

[/u]

Hej Henrik B.

fint at se du vil deltage i diskussionen, omend det kun er med dette ene indlæg(nu 2).

Se; Nu bliver der jo gjort et meget ihærdigt forsøg på at sætte folk ind i tingenes virkelighed i dette forum. Debatten er direkte baseret på oplysninger der er lagt ud af Formanden for PKJ, se evt. trådstarterens første indlæg.

Hvorvidt jeg har ret eller ej må være op til læseren at bedømme. Jeg argumenterer for mine synspunkter underbygget af det lovstof jeg kender på området, og ikke EEN eneste gang bliver det anfægtet med noget der kan dokumenteres. Uanset hvordan jeg vælger at formulere mig, så bør det da være muligt for jer at tage dialogen. Lars Kruse er på nogle enkelte indlæg men vælger hurtigt at undgå at svare på essensen og trækker sig, John svarer aldrigt men redigerer lidt i sit oprindelige indlæg, Du(Henrik B) logger på og med dit første indlæg nogensinde på PF starter du med at fortælle mig at jeg ikke ved hvad jeg snakker om, og afslutter med at du iøvrigt ikke vil lave flere indlæg og debatten fra din side er slut. Ok, det er jo så din beslutning.

Du stiller tingene op i punktform, så lad mig svare i punktform:

1: Påstanden går på at PKJ ingen involvering havde i 3/4 arrangementet. HVIS dette var rigtigt, hvorfor er det så formanden for PKJ der inviterer, retter i indlægget så det afviger fra løbsplakaten og modtager tilmeldingerne til løbet direkte.
Herfra ser ErikW ikke ud til at være involveret overhovedet, udover at han har booket en bane.

2: Jeg ved ikke hvorfor dette email kartotek bringes på banen, men jeg antager det skyldes at PKJ har lovet at stille med XX antal deltagerbiler så der er økonomisk garanti for at banelejen kan betales. Ellers kan jeg ikke se hvorfor du bringer kartoteket på banen nu?

3: Her bedyrer du at PKJ intet har at skulle have sagt. Hænger ikke sammen med fakta i pkt1.

4: Hvis der nu blev lyttet til kritikken så kunne det jo være at vi alle fik det nemmere i fremtiden. I starter saftsuseme så lavt at I ikke engang stiller krav om noget så basalt som en styrthjelm! Det værste er at jeg VED at alle PKJ folk, eksisterende som tidligere medlemmer godt ved bedre.

5: Pt er ingen draget til ansvar for noget som helst. Forhåbentligt får i ikke påkørt nogen så det bliver nødvendigt. :?

Jeg kan stadigt ikke se at 3/4 kan påberåbe sig at være et køreteknisk arrangement. Alle indlæg i denne tråd underbygger at der næppe er tale om køreteknik, og ingen har anfægtet det med andet end postulater endnu.
Jeg har derimod nærmest dokumenteret at det hører ind under bek827, og som sådan kræver en polititilladelse, men den er givet vist ikke søgt kva der ingen forsikring er.Intet billedmateriale jeg har kunnet finde fra arrangmentet taler for andet end motorløb, og kartoflen er så varm at ingen vil snakke om det. Ligner illegalt race på en prik set herfra.

I bund og grund gør det ikke nogen forskel hvem der er involveret. Racet ligner et race der hører hjemme i bek827, og den dag det går galt for 3.part, så får sporten kun een ting ud af det: Alt bliver sværere. Det er ikke HVIS det går galt men NÅR det går galt.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Senest rettet af HenrikGM 12 apr 2009, 23:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator

Henrik B skrev:
DorkVonWaterfall skrev:

Jeg venter i spænding på svar på den der ;-)

Henrik B

Prøv at læse indlæggene i denne tråd. Det fremgår helt tydeligt i denne selvsamme tråd(her på PF) d.26 marts kl 10.26.

lqs opsummerer det også.

Henrik B; Var det svar nok til at udløse spændingen?

Citat slut.

Titel: Dobbelt Hmm

Nå.. jeg trodser så mine tidligere ord for ikke at ville lave yderligere indlæg.

1. Jeg finder der særdeles bekymrende at du er i besiddelse af informationer som kun bestyrelsen og enkelte udvalgte er i besiddelse af :roll:

2. Jeg opgiver og argumentere overfor en som allerede har taget sin egen beslutning om hvordan tingenen hænger sammen - velvidende at den beslutning er forkert.

3. Du skriver ordret at bestyrelsen i en tråd på hi-speed er "splittede" - Nu blander dig og Søren denne tråd på PP ind i diskussionen - Så... jeg vil gerne bakke Dirk op og spørge både dig og Søren - HVOR I TRÅDEN PÅ HI-SPEED FREMSTÅR BESTYRELSEN I PKJ SPLITTEDE ? Der er alene indlæg fra John ,Dírk og Allan ? S.U.

Henrik B

Moderator

Henrik B skrev:
Nå.. jeg trodser så mine tidligere ord for ikke at ville lave yderligere indlæg.

1. Jeg finder der særdeles bekymrende at du er i besiddelse af informationer som kun bestyrelsen og enkelte udvalgte er i besiddelse af :roll:

2. Jeg opgiver og argumentere overfor en som allerede har taget sin egen beslutning om hvordan tingenen hænger sammen - velvidende at den beslutning er forkert.

3. Du skriver ordret at bestyrelsen i en tråd på hi-speed er "splittede" - Nu blander dig og Søren denne tråd på PP ind i diskussionen - Så... jeg vil gerne bakke Dirk op og spørge både dig og Søren - HVOR I TRÅDEN PÅ HI-SPEED FREMSTÅR BESTYRELSEN I PKJ SPLITTEDE ? Der er alene indlæg fra John ,Dírk og Allan ? S.U.

Henrik B

1: Jeg er i besiddelse af informationer som stammer fra indlæg skrevet på PF d. 26 hvoraf det tydeligt fremgår at bestyrelsen ikke er enig.

2: Hvis der er noget jeg meget sjældent får skyld for, så er det at være forudindtaget, men den bemærkning er naturligvist uendeligt nem at brænde af hvis man ikke kan/vil argumentere for sine synspunkter.
Vis mig hvor jeg tager fejl, istedet for at fyre et postulat ud om at jeg er forudindtaget. :?

3: Klassisk quote-fucking. Jeg skriver konkret at det "ser ud til at PKJs egen bestyrelse er noget splittet over hvad man vil og kan". Sætningen står i bunden af et længere indlæg der indeholder et par kritikpunkter(som ingen har forholdt sig konstruktivt til endnu).
Herefter linker jeg til den tråd på hispeed hvori linkene fra bilgalleri var indsat. Jeg skriver ikke min observation ud fra hvad jeg læser på hi.speed, det var allerede konstateret længe før.

Som jeg HAR præciseret så er fremgår det tydeligt d.26 kl10.26 på PF at der ikke er enighed.

Kan vi så stoppe den spredte fægtning og komme tilbage til essencen i tråden?

Citat slut.

Titel:

Kære Henrik !

Nu har jeg læst det hele igennem og du har jo naturligvis ret i ALT hvad du siger. Måske du bare skulle politianmelde PKJ - så ville du også kunne få rettens ord for at du har ret.

Så vi behøver ikke diskutere yderligere.

Over and out !

Henrik B
------------------
Og mit ynglingscitat: Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time