Henrik B skrev:
HenrikGM >> Nu syntes jeg du skulle sætte dig lidt ind i hvordan tingene er administeret - hvem som står for hvad, inden du skyder med skarpt.
At man er umådelig velformuleret, gør jo ikke at man automatisk har ret.
1. Den 3/4 havde PKJ INTET at gøre med - John deltog som observatør for at klarklægge hvilke ting der skulle ændres for at PKJ ville deltage den 26/4 - Du kan altså ikke udfra div. videoer, fortællinger, BG billeder osv. automatisk gå ud fra at den 26/4 vil foregå på samme vis - og så på forhånd klandre PKJ for arrangementet den 26/4.
Både Lars Kruse og undertegende har sat nogen klare krav op for den 26/4 for at vi vil deltage som instruktører - og det er krav der afviger fra den måde den 3/4 blev afholdt på.
2. John har på PKJ´s vegne lovet Erik W at hjælpe med at skaffe deltagere til den 26/4 - Der er INGEN deltagere til den 3/4 som kommer fra det e-mail kartotek som PKJ er indehaver af med tidligere deltagere fra div Trackdays - Og der bliver ikke inviteret fra dette kartotek før det er 100% afklaret hvordan den 26/4 kommer til at foregå.
3. Husk.... dette er et Erik W arrangement - hvor PKJ alene har lovet at hjælpe til med opstilling af bane, instruktør og deltagere - dvs. at du kan ikke klandre hverken skribenter på HI-Speed, John eller bestyrelsen i PKJ for hvordan deltagere til disse arrangementer opføre sig - det er alene Erik W. ansvar - og jeg ville finde det mere passende at du kontakter Erik W direkte, end at du anklager PKJ i et offentligt forum - nå vi reelt set intet har at skulle have sagt - PKJ kan alene komme med anbefalinger til ændringer til Erik W.
4. Om disse arrangementer skader fremtidige arrangementer mere end visse 402m events har skadet fremtidige 402m events er jo meget svært at sige - Der er jo altid nogen som skubber lidt til reglerne for at gøre det sjovest/bedst muligt for deltagerne. Nogen HAR lært af det - og andre skal lige gøre deres egne erfaringer.
5. Dette indlæg er skrevet 100% på eget ansvar/initiativ - indholdet kan hverken John, PKJ, Hi-Speed, Erik W, Lars Kruse eller andre drages til ansvar for.
Jeg har ikke yderligere at tilføje diskussionen, så der vil ikke komme yderligere indlæg i denne debat fra min side.
Henrik B
[/u]
Hej Henrik B.
fint at se du vil deltage i diskussionen, omend det kun er med dette ene indlæg(nu 2).
Se; Nu bliver der jo gjort et meget ihærdigt forsøg på at sætte folk ind i tingenes virkelighed i dette forum. Debatten er direkte baseret på oplysninger der er lagt ud af Formanden for PKJ, se evt. trådstarterens første indlæg.
Hvorvidt jeg har ret eller ej må være op til læseren at bedømme. Jeg argumenterer for mine synspunkter underbygget af det lovstof jeg kender på området, og ikke EEN eneste gang bliver det anfægtet med noget der kan dokumenteres. Uanset hvordan jeg vælger at formulere mig, så bør det da være muligt for jer at tage dialogen. Lars Kruse er på nogle enkelte indlæg men vælger hurtigt at undgå at svare på essensen og trækker sig, John svarer aldrigt men redigerer lidt i sit oprindelige indlæg, Du(Henrik B) logger på og med dit første indlæg nogensinde på PF starter du med at fortælle mig at jeg ikke ved hvad jeg snakker om, og afslutter med at du iøvrigt ikke vil lave flere indlæg og debatten fra din side er slut. Ok, det er jo så din beslutning.
Du stiller tingene op i punktform, så lad mig svare i punktform:
1: Påstanden går på at PKJ ingen involvering havde i 3/4 arrangementet. HVIS dette var rigtigt, hvorfor er det så formanden for PKJ der inviterer, retter i indlægget så det afviger fra løbsplakaten og modtager tilmeldingerne til løbet direkte.
Herfra ser ErikW ikke ud til at være involveret overhovedet, udover at han har booket en bane.
2: Jeg ved ikke hvorfor dette email kartotek bringes på banen, men jeg antager det skyldes at PKJ har lovet at stille med XX antal deltagerbiler så der er økonomisk garanti for at banelejen kan betales. Ellers kan jeg ikke se hvorfor du bringer kartoteket på banen nu?
3: Her bedyrer du at PKJ intet har at skulle have sagt. Hænger ikke sammen med fakta i pkt1.
4: Hvis der nu blev lyttet til kritikken så kunne det jo være at vi alle fik det nemmere i fremtiden. I starter saftsuseme så lavt at I ikke engang stiller krav om noget så basalt som en styrthjelm! Det værste er at jeg VED at alle PKJ folk, eksisterende som tidligere medlemmer godt ved bedre.
5: Pt er ingen draget til ansvar for noget som helst. Forhåbentligt får i ikke påkørt nogen så det bliver nødvendigt.
Jeg kan stadigt ikke se at 3/4 kan påberåbe sig at være et køreteknisk arrangement. Alle indlæg i denne tråd underbygger at der næppe er tale om køreteknik, og ingen har anfægtet det med andet end postulater endnu.
Jeg har derimod nærmest dokumenteret at det hører ind under bek827, og som sådan kræver en polititilladelse, men den er givet vist ikke søgt kva der ingen forsikring er.Intet billedmateriale jeg har kunnet finde fra arrangmentet taler for andet end motorløb, og kartoflen er så varm at ingen vil snakke om det. Ligner illegalt race på en prik set herfra.
I bund og grund gør det ikke nogen forskel hvem der er involveret. Racet ligner et race der hører hjemme i bek827, og den dag det går galt for 3.part, så får sporten kun een ting ud af det: Alt bliver sværere. Det er ikke HVIS det går galt men NÅR det går galt.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!