Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jan 2025, 16:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tak
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Tak alle.

Jeg skal nok poste hvad der sker i sagen.

Husker ikke om jeg har skrevet det, men lokalbetjenten her i byen, ringede i går, og havde forelagt alle mine beviser, mails fra ham, sms'er, hans profil på diverse steder, for 2 efterforskere på Fyn, og de fandt det somen god sag med meget på, så de tog opgaven, det var en lettelse, da jeg frygtede at de ikke ville tage den.

Jeg er blevet kaldt til et møde ved politiet på mandag, hvor suppen skal koges ned, da jeg sikkert smed 20 A4 ark på bordet som beviser, og så skal selve anmeldelse laves.

Tager den med ro, jeg har jo ikke andre muligheder, jo mere jeg genere ham, jo mere har han på mig den anden vej.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
HenrikGM skrev:
JerrilD skrev:
Her

Måtte du redigere de mest kritiske links væk fra dit screendump?

:popcorn:

hehe :reading:

Nu ved man jo aldrig hvem der kigger med her på nettet ;)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Den eneste rigtige vej er den Jørn tager. Blotter du hans mund for tænder har han allerede mere på dig end du har på ham. Ergo dør din sag, og hans køre... Ik fandens fedt at få x antal månedere oven i hatten.

Meeen, kender jeg Jørn, så bliver politiet holdt til ilden, og RB30 motor skal nok komme hjem. Om de kommer i tide til at lave en 800 hk+ motor som ham på BG, det vil tiden vise...

Dum som han er, er han dum nok til at afvise at blive kvit med Jørn, og så få fjernet sin anmeldelse...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Der er ingen tvivl om at det er "den rigtige vej" der bliver brugt i denne sag. Og jeg valgte stort set det samme de 2 gange min Uno Turbo har været stjålet.

Men, her bag efter sidder jeg, trods politiets overordnet set gode arbejde, tilbage uden at have fået nogen stillet til ansvar for skaderne, på trods af kendte gerningsmænd.

Så jeg fotryder sgu på et eller andet plan at vi ikke tog os af sagen selv, uanset eventuelle omkostninger...

.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
For ca 4 år siden havde jeg indbrud i min bil hvor der blev stjålet anlæg for ca 6000-7000 kr + en siderude. Manden blev fundet og blev ringet op at jeg nok skulle i retten for at afgive vidne forklaring, hvilket jeg gerne ville. Men hørte aldrig mere til sagen.... Ved sku ikke lige hvad der er gået galt i deres system....

Titel: ..
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Hvis nu du melder dig til forhjulstræk til DHB i stedet for 4x4 , så kan vi smide en snor i focus´en så kan jeg trække dig :lusket: Så er den jo trukket forfra ihvertfald :tooth:

S3 Optimeret

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Slagelse
Jeg har også prøvet at fået stjålet en bil. Der blev vedkommende fundet og dømt for tyveriet. Men da jeg skulle i retten (inden han var dømt) fik jeg at vide jeg skulle komme med et erstaningskrav, hvis jeg havde et sådan. Det gjorde jeg selvfølgelig. Jeg havde papir med fra taksator hvorpå der stod at jeg var tilkendt 20.000kr i erstatning fra forsikringen, og brevet fra forsikringen hvor checken havde været med. Den lød på ca 5.000. Resten var selvrisiko.
Det eneste der skete var at hans forsvarer sagde at det erstatningskrav kunne han ikke tage stilling til da han syntes der manglede beviser. Så skete der ikke mere end at jeg fik at vide at jeg kunne lave et civilt søgsmål på ham.
Spasseren har ingen penge og er flere gange dømt for narkokriminalitet og brugstyveri. Hvor mange tror selv på at jeg får noget som helst, selv hvis jeg vinder en sag mod ham? Jeg gjorde ihvertfald ikke.
Den dag mistede jeg rigtig meget for det danske retssystem. Det stod jo sort på hvidt hvor meget min selvrisiko havde været på, og det er tydeligvis penge jeg har mistet. Ergo skulle jeg ha haft en erstatning på nævnte beløb, men fordi en fladpandet advokat kommer med en latterlig udtalelse fordi han er så pisse arrogant så sker der ikke mere.
Retssystmet gør sku mere for at passe på at den skyldige ikke lider overlast end at ofrene får hvad de har brug for.

Så selvom det rigtige er at køre en sag på ham, så er det stadig mere effektivt at rive underkæben af ham, så han ikke engang kan spise suppe. :lusket:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ALT i denne tråd bekræfter min mening om hvad man gør ved svindlere og biltyve...

De skal daskes ned med bat og ha knækket arme og ben, banket tænderne ud, overhældes med benzin (det svir så dejligt, når man har bundet dem nøgne til et træ dybt ude i en skov, med ståltråd, strammet godt til!)

Den slags folk skal aflives på klods hold! Det er ikke pengene men princippet. De skal lide, så man kan gå hjem med følelsen af at regnskabet er udlignet! :grr:

Titel: a
Senior Medlem
Brugeravatar

Kan huske engang på bilgalleri...

En forum-tråd hvor tråd-starterens bil var blevet sat til salg på en hjemmeside i Polen.

Billederne af bilen var taget hvor den holdte i hans private garage..

Leveringstid 3-4 uger ( de skulle jo lige stjæle den først ! ).

Fandme en syg verden vi lever i....

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Bare lige så vi kan holde øje med udviklingen.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_stemstat.asp?ID=11446

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 106 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time