Problemet med Supraen er ikke dens effekt, motoren er skam i den bedre ende af segmentet (2jzgte)... men det er bilens vægt der er dens problem og så den måde den lægger effekten i jorden.. den bliver jo skam jordet af biler med "næsten" den ½ effekt

... og så bliver det endnu værre (spændende på den kedlige måde) når man skal til at dreje på roret for at få båden rundt om hjørner med fart på
Designet er der næsten (typisk Japansk's design hvor dens design er ødelagt under den bureaukratiske del af processen) og med lidt hjælp fra et firma der kunne lave et ordentligt design så kunne bilen måske ligefrem blive flot eller nok mere realistisk pæn med pil op... selvom der er et godt stykke vej. Måske Fisker skulle prøve... dvs. af med alt på nær taglinien... og så et par smukke linier ala det han stod bag hos Aston-Martin
Derudover så skulle den på meget kraftig slangekur dvs smide næsten et ton (den bil vejer jo næsten 2 Ton

) .. hvis den kunne komme ned fra sin sumo vægt til omkring en 1.2-1.3 ton så nærmer vi os noget der er interessant..
Så hvis man tager alle de negative ting jeg lige har sagt om bilen herovre og dertil lægger "Brian"-faktoren, der nok er den mest ødelæggende faktor for bilens omdømme og image, så bliver jeg ALDRIG Supra ejer (og hvis jeg gør så må i kalde mig Brian... men det sker aldrig ... ALDRIG!!)
@ Brian (eller Dennis, de plejer også at hedde Dennis)
Hvis du hedder Brian (eller Dennis) og føler dig ramt og ikke ejer en Supra .... og heller ikke har intentioner om at skaffe en.. så undskyld
@ Wildert
I mine øjne hedder du ikke Brian... der må været sket en navne fejltagelse da du blev døbt.. du opfører dig ikke som en Brian og den ros skal du da have