mh skrev:
Jeg har absolut ikke noget personligt imod dig (ikke jeg ved af) men dine gentagne indlæg uden indhold relateret mod emnets oprindelse finder jeg totalt plat/latterligt når jeg har brugt en del tid på at læse indlæg igennem og forholde mig til dem (nedskrevet eller ej) så er det pisse irriterende når der kommer en pauseklovn (tag det nu ikke personligt) og smidder dumsmarte bemærkninger uden så meget som en linie relaterende til emnet...
En opstraming til mig selv er da hermed noteret... Og ja det er faktisk irriterende hvis andre gør det
Ud over dette, så skriver jeg min mening, og det første indlæg var min fulde mening, dog lidt kort, men min mening. Forklaring er da også givet.
mh skrev:
Nu siger du: Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige... dette er jo totalt til grin da det er dig selv der laver disse personlige angreb hele tiden mod personer som JEG VED du ikke snakker sammen med så derfor kan de ikke være en inside joke som dem jeg laver (som du åbenbart ser negativt på)...
Insides jokes har jeg vist aldrig set negativt på, det må står for din regning...
At kalde ravnen useriøse var ment som en joke og har tidligere skrevet at der skulle nok havde været en smiley med i teksen.
Ud over dette, så kom DU med 1 personligt angreb, jeg svarede at jeg var træf af dig, og endnu et angreb kom fra din side af... Ergo stod det på det tidspunkt 2-1 til dig. Her efter er debatten kommet ned på et normalt nivaue efter min mening, og det forrige indlæg var da skrevet ganske normalt syntes jeg. Dog fik jeg da sagt at jeg var træt af dine personlige angreb kastet rundt i forummet. Det står jeg stadige ved, men måske det er basseret på insides joke mellem dig og andre jeg IKKE ville mene du kender... Det skal jeg så ikke kunne sige...
mh skrev:
At du skriver slut færdigt som provokation er nok ikke langt fra det samme jeg gør ved at kalde dig splejs for netop at hive dig ud af busken, så du kan komme med dine holdninger/tanker istedet for at side indebrændt med dem (og kun sende useriøse indlæg afsted)... jeg kan sagtens tage kritik men det skal være begrundet ellers tager jeg dem ikke til mig...
Slut færdig var skrevet fordi du skrev jeg skulle lukke. Kan godt quote det for dig, men tror nu godt du ved hvad du selv har skrevet. I øvrigt ville jeg nok kalde dit første indlæg en tilsvinelse af mig mere end hiv splejsen ud af busken-indlæg.
Kritikken til dig, fra min sige: Tænk over hvad du skriver i stedet for at frembruse frem og svine folk til, fordi der evt. kunne være misforstået noget. Det er helt i orden at skrive sin mening, men formulering af det kan altså skrives på mange måder. Måske vi begge skulle lære at skrive så det ik kan misforståes?