Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 06:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
mh skrev:
Du læser tydeligvist enten ikke særligt godt (måske du ikke skulle være stopet i 5 klasse. men det er jo nemt at være bagklog...) eller også læser du det du VIL læse... slet "Ravnen er altid useriøs. " fra quoten og LÆS hvad der står og forhold det til mit indlæg om din useriøsitet vedrørende holdninger og meninger... JEG siger selv når jeg er slut færdigt...

OG hvis du "Fandme er ved at være træt af mig." så sig frem splejs hvis du har et problem...

Hvorfor dette meget personlige angreb 2 gange i træk? Tror vist mere det er dig der har et problem med mig, end omvendt.
Personligt gider jeg ik se på hvad du skriver, og undlader så vidt muligt overhovedet at skrive til dig her inde. Grunden er at jeg syntes du har en holdning / opfattelse der er meget meget fjern fra min egen, og sådanne personer gider jeg ikke snakke med da ALT vil gå op i en højere enhed / lange diskusioner... Ergo holder jeg mig væk... Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige...

Men rart at se at vi deler sammen holdning når det kommer til om folk skal bestemme over os. Slut færdig var skrevet i provokation fordi du mente jeg skulle lukke, så du fik tilbage af samme skuffe... :wink:

Min hold til USA præsident valg:
Ja det kommer til at røre mig, men at diskutere hvem der skal sidde der når jeg INGEN chance har for at stemme der over, eller ham jeg diskutere med heller INGEN chance har til at stemme der over, så syntes jeg det er mega meget spild af tid, da der intet fornuftigt kommer ud af det. Og det er selv om man for modparten over på sin side eller ej.
Der hvor jeg kan gøre noget er at stemme ved vores folketingsvalg, og vælge et parti som vil det jeg vil have. Nemlig et parti der vil have at Danmark skal bestemme selv, og ikke EU eller USA...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
klyfax skrev:
Hvorfor dette meget personlige angreb 2 gange i træk? Tror vist mere det er dig der har et problem med mig, end omvendt.
Personligt gider jeg ik se på hvad du skriver, og undlader så vidt muligt overhovedet at skrive til dig her inde. Grunden er at jeg syntes du har en holdning / opfattelse der er meget meget fjern fra min egen, og sådanne personer gider jeg ikke snakke med da ALT vil gå op i en højere enhed / lange diskusioner... Ergo holder jeg mig væk... Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige...

Men rart at se at vi deler sammen holdning når det kommer til om folk skal bestemme over os. Slut færdig var skrevet i provokation fordi du mente jeg skulle lukke, så du fik tilbage af samme skuffe... :wink:

Min hold til USA præsident valg:
Ja det kommer til at røre mig, men at diskutere hvem der skal sidde der når jeg INGEN chance har for at stemme der over, eller ham jeg diskutere med heller INGEN chance har til at stemme der over, så syntes jeg det er mega meget spild af tid, da der intet fornuftigt kommer ud af det. Og det er selv om man for modparten over på sin side eller ej.
Der hvor jeg kan gøre noget er at stemme ved vores folketingsvalg, og vælge et parti som vil det jeg vil have. Nemlig et parti der vil have at Danmark skal bestemme selv, og ikke EU eller USA...

Jeg har absolut ikke noget personligt imod dig (ikke jeg ved af) men dine gentagne indlæg uden indhold relateret mod emnets oprindelse finder jeg totalt plat/latterligt når jeg har brugt en del tid på at læse indlæg igennem og forholde mig til dem (nedskrevet eller ej) så er det pisse irriterende når der kommer en pauseklovn (tag det nu ikke personligt) og smidder dumsmarte bemærkninger uden så meget som en linie relaterende til emnet...

Nu siger du: Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige... dette er jo totalt til grin da det er dig selv der laver disse personlige angreb hele tiden mod personer som JEG VED du ikke snakker sammen med så derfor kan de ikke være en inside joke som dem jeg laver (som du åbenbart ser negativt på)...

At du skriver slut færdigt som provokation er nok ikke langt fra det samme jeg gør ved at kalde dig splejs for netop at hive dig ud af busken, så du kan komme med dine holdninger/tanker istedet for at side indebrændt med dem (og kun sende useriøse indlæg afsted)... jeg kan sagtens tage kritik men det skal være begrundet ellers tager jeg dem ikke til mig...

Godt at høre at du ikke er en af sofavælgerne...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

MH tænkte på om du var ravnens personlige bodyguard, for jeg syntes du altid er den første til og forsvare ham...

Dette er ikke nogen provokation, men nogen gange var det måske bedre bare lade nick svare selv, eller som han går, lade være med og svare.
Som du kan se var det ved og dø ud, indtil du pustede i ilden igen...

Sådan ser jeg det, ikke sikkert du ser det på samme måde...
MVH Finn :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Finn T Pedersen skrev:
MH tænkte på om du var ravnens personlige bodyguard, for jeg syntes du altid er den første til og forsvare ham...

Dette er ikke nogen provokation, men nogen gange var det måske bedre bare lade nick svare selv, eller som han går, lade være med og svare.

Finn ud af det du her skriver kan jeg læse at selv havde konstateret at Klykloppen var ude på at skabe røre i andedammen, hvorfor er det ikke ham du kommenterer på?

Og apopro at Martin skulle være min Bodyguard, glem det, godt nok er vi venner men generelt meget uening på mange områder, det der er faldet Martin for brystet ved jeg, er det samme som jeg hidser mig op over her inde på PF, er folk der kommer ind fra sidelinien med nogle dumsmarte, ofte personlige bemærkninger der afsporer debatten totalt, bevares der skal være plads til sjov, men det er en hårdfin grænse, og man bør sikre sig at ens kommentar ikke kan misforstås...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
dette er IKKE for at forsvare nogen, MEN objektivt set, ville du forsvare en ven der bliver behandlet forkert i dine øjne?

det kunne nemlig godt falde mig ind...

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:

Finn ud af det du her skriver kan jeg læse at selv havde konstateret at Klykloppen var ude på at skabe røre i andedammen, hvorfor er det ikke ham du kommenterer på?

Og apopro at Martin skulle være min Bodyguard, glem det, godt nok er vi venner men generelt meget uening på mange områder, det der er faldet Martin for brystet ved jeg, er det samme som jeg hidser mig op over her inde på PF, er folk der kommer ind fra sidelinien med nogle dumsmarte, ofte personlige bemærkninger der afsporer debatten totalt, bevares der skal være plads til sjov, men det er en hårdfin grænse, og man bør sikre sig at ens kommentar ikke kan misforstås...

Syntes også jeg gør imellem linjerne.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

mh skrev:
Jeg har absolut ikke noget personligt imod dig (ikke jeg ved af) men dine gentagne indlæg uden indhold relateret mod emnets oprindelse finder jeg totalt plat/latterligt når jeg har brugt en del tid på at læse indlæg igennem og forholde mig til dem (nedskrevet eller ej) så er det pisse irriterende når der kommer en pauseklovn (tag det nu ikke personligt) og smidder dumsmarte bemærkninger uden så meget som en linie relaterende til emnet...

En opstraming til mig selv er da hermed noteret... Og ja det er faktisk irriterende hvis andre gør det :-D

Ud over dette, så skriver jeg min mening, og det første indlæg var min fulde mening, dog lidt kort, men min mening. Forklaring er da også givet.

mh skrev:
Nu siger du: Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige... dette er jo totalt til grin da det er dig selv der laver disse personlige angreb hele tiden mod personer som JEG VED du ikke snakker sammen med så derfor kan de ikke være en inside joke som dem jeg laver (som du åbenbart ser negativt på)...

Insides jokes har jeg vist aldrig set negativt på, det må står for din regning...

At kalde ravnen useriøse var ment som en joke og har tidligere skrevet at der skulle nok havde været en smiley med i teksen.

Ud over dette, så kom DU med 1 personligt angreb, jeg svarede at jeg var træf af dig, og endnu et angreb kom fra din side af... Ergo stod det på det tidspunkt 2-1 til dig. Her efter er debatten kommet ned på et normalt nivaue efter min mening, og det forrige indlæg var da skrevet ganske normalt syntes jeg. Dog fik jeg da sagt at jeg var træt af dine personlige angreb kastet rundt i forummet. Det står jeg stadige ved, men måske det er basseret på insides joke mellem dig og andre jeg IKKE ville mene du kender... Det skal jeg så ikke kunne sige...

mh skrev:
At du skriver slut færdigt som provokation er nok ikke langt fra det samme jeg gør ved at kalde dig splejs for netop at hive dig ud af busken, så du kan komme med dine holdninger/tanker istedet for at side indebrændt med dem (og kun sende useriøse indlæg afsted)... jeg kan sagtens tage kritik men det skal være begrundet ellers tager jeg dem ikke til mig...

Slut færdig var skrevet fordi du skrev jeg skulle lukke. Kan godt quote det for dig, men tror nu godt du ved hvad du selv har skrevet. I øvrigt ville jeg nok kalde dit første indlæg en tilsvinelse af mig mere end hiv splejsen ud af busken-indlæg.

Kritikken til dig, fra min sige: Tænk over hvad du skriver i stedet for at frembruse frem og svine folk til, fordi der evt. kunne være misforstået noget. Det er helt i orden at skrive sin mening, men formulering af det kan altså skrives på mange måder. Måske vi begge skulle lære at skrive så det ik kan misforståes?

Magnusssen

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Finn T Pedersen skrev:

Så tager du GRUELIGT fejl... [resten af dit indlæg er hermed ligemeget at kommentere]

Godt nok ser vi hinanden privat men JEG GARANTERE DIG at vi er SLET ikke enige om hvordan visse ting skal foregå og hvem der skal stå i spidsen for det der er blevet råbt meget højt mange gange på værkstedet hvor jeg har mine holdninger og ravnen og yugo turbo står hånd i hånd og synger naztional sange på de blå's vegne... man kan sige at dem jeg svinger bedst med (åbenbart modsat klyfax) er dem der som regel har modsatte meninger end mig, ikke fordi jeg gider de store diskutioner men hvad kan der ske man kan højst lære noget af dem eller lære noget fra sig...

og de kan SAGTENS selv forsvare sig begge to det har jeg hørt ind til flere gange fra begge de herre, især når de ikke mener de bliver behørigt behandlet...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!

.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

mh skrev:

Godt nok ser vi hinanden privat men JEG GARANTERE DIG at vi er SLET ikke enige om hvordan visse ting skal foregå og hvem der skal stå i spidsen for det der er blevet råbt meget højt mange gange på værkstedet hvor jeg har mine holdninger og ravnen og yugo turbo står hånd i hånd og synger naztional sange på de blå's vegne... man kan sige at dem jeg svinger bedst med (åbenbart modsat klyfax) er dem der som regel har modsatte meninger end mig, ikke fordi jeg gider de store diskutioner men hvad kan der ske man kan højst lære noget af dem eller lære noget fra sig...

Hehe nej jeg svinger ik lige med folk som har den stik modsatte mening om det meste i forhold til mig.

Magnusssen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time