Hartvig skrev:
Uden at kaste mig ud i en tidsmæssig umulig opgave med at besvare og tilbagevise alle misforståelserne og postulaterne i RSV's indlæg, så lad mig lige rette de 2 værste af dem.
Som nævnt en gang før så har arrangørerne valgt et "friskt" sprog i deres kommunikation - og det er godt eller skidt vil jeg ikke vurdere - MEN !!!
1) Sindal lørdag den 22/9 bliver afviklet med professionel teknisk og kompetent niveau, således at
INGEN biler eller chauffører lukkes ind på banen - hvis arrangørernes tekniske kontrol finder dem uegnet af den ene eller den anden grund.
2)
ALLE deltagere vil på dagen blive præsenteret for et omfattende og gennembearbejdet regelsæt, udviklet af folk med mangeårig erfaring i arrangement og afvikling af lovligt streetrace - og som ovenikøbet har fået ros fra både Politi og repræsentanter fra DASU's banesportsudvalg.
Dette regelsæt skal underskrives af deltageren i forbindelse med indskrivningen, og skulle en deltager nægte at kvittere for modtagelse - så bliver der bare ikke givet adgang.
Ovenstående er en velkendt procedure for kører og arrangører og derfor så logisk åbenlys og indarbejdet, at det ikke fremgår af arrangørernes hjemmeside.
Jeg håber det lige tager låget af lidt af den negative stemning
Som andre også skriver ..... RSV saml sammen til en brobillet og kom over til Sindal og se ved selvsyn hvordan lovligt streetrace afvikles sikkert, seriøst og professionelt - også selvom der er tale om en ny arrangør med et "friskt" sprog.
P.S. hvem gemmer sig bag nicket RSV ?
/Hartvig
Jeg vil lige gøre opmærksom på at mine "postulater" er underbyggede fakta.
Du angriber selv arrangementet i Køge som uforsvarligt pga af sikkerheden, og fremhæver i et senere indlæg herefter 402meter.
som værende et seriøst arrangement, at der på løbsdagen vil blive uddelt et tillægs reglement, ændre vel ikke på de regler som står på
http://www.402meter.dk/public_html/stat ... 3120841150 §14
Du gør selv meget ud af at fortælle at det er et "streetrace" men biler som køre drag tider på 402meter har vel egentlig ikke meget med en gadebiler at gøre, men det vælger arrangørene at se bort fra i et "frisk" sprog
Til dit punkt 1 kan jeg kun sige at jeg tror gerne at der er styr på selve arrangementes afvikling og det er ikke det jeg stiller spørgsmål ved, men blot simple sikkerheds regler.
Til dit punkt2 vil jeg stille et stort spørgsmålstegn ved at Dasu skulle rose et arangement hvor man ikke skal bære hjelm.
Jeg har selvfølgelig stor forståelse for at du ikke kan side her, og skrive at arrangementet lider at nogle manglende sikkerhedskrav, da du jo selv deltager i afviklingen og derved syntes at "dit" eget Arrangement byder på noget der er langt mere profesionelt.
Hvad angår hvem der gemmer sig bag RSV, så kan jeg fortælle dig at jeg har rodet med biler og motorcykler i ca20-25år er maskinarbejder sevicemand på en rallybil, uden dog at være medlem af en motorklub.
Jeg ved desværre ikke om jeg kan få det til at hænge sammen med de øvrige ting, har Rally i weekenden inden og efter så det kommer deværre nok til at knibe lidt med tiden til at komme til sindal
Robert
Svan