Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Har tænkt meget over det, det sidste døgn( ja tro det eller lad være)...
Kan godt se der er behov for at sætte en grændse, for helt ærligt, en 10.xx bil er IKKE en gadebil.
Men det sætter så nogle biler uden for konkurrence....
Men hvad sker der hvis de kører under 11.For de ikke lov til at køre mere den dag, eller deltager de bare ikke i konkurrence(for helt ærligt, hvem fanden går op i det, bar man får en tid), eller får man ikke lov til at køre mere den dag....
Fordi hvis man bare ikke deltager i konkurrence, kan man jo bare sætte alle de 10 tider man vil ?
MVH FInn
Normal praksis i sporten er så vidt jeg er informeret at man bliver udelukket for overskridelse af breakout i elimineringen. Under kvalificeringen får man en advarsel for at overskrive breakout første gang, og udelukkelse anden gang.
Som det ser ud pt. så kan 11sek. biler uden de store begrænsninger køre.
Biler under 11sekunder vil komme til at køre dragracing, med hvad dertil hører, Dvs ved besigtigelsen får den en ET som den max kan godkendes til med det sikkerhedsniveau den pt har. Føreren skal have dragracing licens. Besigtigelsen er ikke noget formssag, men noget der tager en del tid. Ikke noget man bare lige fikser på dagen.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!