john 406 turbo skrev:
Jeg høre/ser mange af de problemer som kommer inden / under DHB, og kan kun sige det er en meget stor setup, som tager oceaner af tid at planlægge.
Der vil altid være nogle hovsaer og det sker også under PKJ i Vandel.
Jeg har de sidste 2-3 år prøvet at komme med indput til at gøre det lidt bedre på det hele.
Ang. deres tidstagning siger regelsættet at det er ufejlbar uanset hvad der sker, men hvis man skal se helt nøgten på det kunne det være, at anlægget ikke er bygget til gadebiler med lavefrontspoiler og meget åbne alu hjul.
John.
Ja. Det sker da også under PKJ - Men når vi er der oppe er forventningen heller ikke den samme John. Vi har giver 300kr om året for et medlemsskab og/eller måske et symbolsk beløb for at deltage. At det sker for PKJ er helt acceptabelt i mine øjne... Men stadig væk er PKJ´s arrengementer så gode og stabile at det uden tvivl er Danmarks bedste street race arrangementer pt! Dette takket være folk som gør en insats for det. Det PKJ tjener på det kan jeg bestemt godt unde PKJ!!! V-Max har jeg det så lidt sværer med lige nu her efter sådan et flop arrangement! Ud over det er der nogle andre omstændigheder V-max og kørerne i mellem der gør tingene lidt... Ja... Noget der bare ikke virker!
Jo... Reglerne siger godt nok sådan - Men jeg vil jo så mene at denne regel ødelagde selve konkurencen. Jeg vil tro reglen er lavet for at folk ikke skal få lov til at så tvivl om de målte tider, men i det øjeblik en bil liver disket på et redlight hvor det tydeligt ses at den stadig står i stage - Den mener jeg er under bæltestedet. Problemet er nok som du siger at udstyret ikke var i stand til at måle disse biler korrekt. Det kan man jo kun sige er dybt beklageligt og en tanketorsk fra de måle ansvarliges side - De burde vide hvilke typer af biler som kører til et arrangement som DHB. Men det er selvf. nemt at sige bag efter.
Det skulle ikke undre mig at det klublokaliteterne var det eneste der oppe der rent faktisk var rigtig styr på.
Nu er det heller ikke for bare at brokke mig - V-max´es DHB er jo nok som de vil have det. Jeg tror bare ikke det svarer til de fleste kører forstilling om Danmarks Hurtigste Bil... Min tanke - Var det på tide med et mere siriøst arrangement for kåringen af Danmarks Hurtigste Bil.
Jeg har hørt historier om forskellige klubbers og foreningers interesser i streetrace. Nyeste skud på stammen er så NDCD som forsøger at få nye medlemmer. Jeg tror bare ikke deres klub, regler og arrangementer henvender sig til ret mange af DHB deltagerne - Se der i mod ombakningen til PKJ´s bane arrangementer. Nok halvdelen af DHB feltet møder flittigt op hver gang. De får lov at køre lige så todset de vil og til et symbols engangs beløb. Intet hamler pt op med PKJ.
V/h Chr