Nu har jeg lige læst denne tråd igennem, og mange af jer har fat i mange gode ting, og nogen af jer ved noget fra tidligere erfaring osv. Så al respekt for de indlæg der er skrevet.
Men Slavteren.... du er fanget i en dum sag, som kræver en lidt mere konkret og præciserende rådgivning, som du desværre ikke får 100% i denne tråd.
Dette må ikke opfattes som hån af manglende viden herinde, blot en konstatering.
Det er selvfølgelig derfor vi har sådan et forum for at udveksle erfaring, men hvis jeg skulle beskrive hele den korrekte og bedste fremgangsmåde i sådan en sag som denne - ja det magter jeg bare ikke lige nu.
Derfor synes jeg Slavteren - idet du fortjener en kyndig og præcis og korrekt rådgivning og hjælp i denne sag - at du skulle tage og kontakte mig på min mobil 22164701.
Så skal jeg med glæde guide dig "levende" igennem denne mareridts agtige farce af en sag.
I al beskedenhed er jeg en af de førende i branchen inden for sådanne problemstillinger, (uden at angive hvad præcist det er
), og sidder med det til hverdag, så du er sikret 100% kyndig vejledning.
Dette er tilbud som du er velkommen til at benytte dig af, og andre også for den sags skyld.
Håber jeg hører fra dig.