Havneren skrev:
Ravn - Nu du snakker om "hvad tråden handler om" - Kan du ikke med én sætning forklare mig hvad tråden handler om?
Der er ca. en 8 stykker der er aktiv i tråden - Jeg oplever det som om tråden mere eller mindre handler om 8 forskellige aspekter af ordet "reglement" eller "streetrace".
Nogle tænker i sikkerhed.
Nogle tænker i konkurence afvikling.
Nogle tænker i deres egen bil konkret.
Nogle tænker i hvad F.styr. vil godkende.
Nogle tænker i hvad folks definition er på "streetracer".
Nogle tænker i at stable er overordnet koncept på benene.
For nogle handler det om at udelukke visse biler, mens det for andre handler om at sørge for at visse biler kan køre.
Hvad bliver det til? Er der ved at blive debateret noget konkret? Er der ved at være noget på plads? Er der nogen der ved hvad der omtalte møde egentligt skal handle om konkret og skal arbejde hen i mod?
Hvad tråden handler om Tjae.. jeg vil hellere sige hvor den er på vej hen, jeg har haft en lang samtale med Henrik vedr. dette og det vi er blevet enige om er at jeg/vi skulle samle nogle specifikationer sammen på en del af de biler, over som under 11 sek, der kører streetrace herhjemme, såsom hvilke modifikationer der er lavet, tuningsgrad, dæk m.v., anonymt selvfølgelig, for at kunne se hvor niveauet ligger, herefter kan vi "flikke" et regelment sammen som forslag, jeg kunne forestille mig at det kommer ud som et spørgeskema til folk på et eller andet tidspunkt.
Udover det så handler tråden om alle de aspekter du er inde på der, men istedet for at vi alle "råber" i munden på hinanden så bliver der handlet nu, i en eller anden form for rækkefølge:
1. Hvordan "ser" det ud. (her er vi nu)
2. Kan vi lave et reglement ud fra det.
3. Kan vi få "systemet" til at godkende det regelment.
4. Med et godkendt reglement, hvordan ser økonomien i forhold til øget sikkerhed ud.
5. Med et godkendt og økonomisk rentabelt arrangement, hvor kan vi afholde dette/disse.
osv..
Så i stedet for at spørge hvad sker der - så spørg: hvad kan JEG hjælpe med