Egentlig havde jeg beslutttet mig at holde mig ude af denne diskussion, fordi det er så utrolig let at misforstå og fejlfortolke indlæg.
Mit bedste bud - og som jeg hyppigt har opfordret til - er at de forskellige aktionærer mødes og tager en snak om streetrace sportens fremtid.
Men for lige at fjerne eventuelle misforståelser,
så mener jeg faktisk at vi allerede er kommet rigtig langt ud af det rette spor hvis man ser på de arrangementer som f.eks. Blackrace, Holeby, Streetracing.dk og 402meter.dk laver.
Se blot på arrangementet på Holeby i weekenden, her deltog et meget bredt udsnit af alle målgrupperne. Sikkerhedsmæssigt havde man hjelm som et krav, banen var kun 201 meter, der var ambulance og læge tilstede osv. osv.
Og lad nu være med at læse dette som om at Holeby er det eneste rigtige, kompromiset findes efter min mening gennem en dialog hvor alle de seriøse arrangører enes om et godt reglement, en ensartet klasseinddeling, og ensartede afviklingsregler.
Dette samarbejde ville samtidig betyde, at man reelt kan møde op på Lindtorp, Holeby eller Sindal og deltage på sammenlignlige vilkår og betingelser - og hermed er bolden kastet op til et regulært mesterskab hvor alle arrangører kan have en "aktie" - men det er en helt anden historie
Det er ikke for at være arrogant eller bedrevidende, men jeg har simpelthen ikke tid til at deltage i en skriftlig ordkløver diskussion, hvis I mener det seriøst så lad os mødes til en snak face-to-face og en gang for alle få afklaret om der er grundlag for et seriøst samarbejde eller ej.
/Hartvig