efterz skrev:
Havneren skrev:
Masser af meninger, ingen har noget reelt overblik, ingen samler trådene, intet opnås!
Med den holdning er det nok også bedst at du forlader tråden. Har du et overblik, eller samlet trådene? Det er klart at der ikke er nogen der har et reelt overblik, og ikke er nogen der har samlet trådene (endnu), vi er på et begynder-stadie i denne diskussion......
Begynder stadie Jonas - Prøv at kig på datoen af tråden? Det her er en old-gammel debat! Den var også igang LÆNGE (år) inden denne tråd blev skudt igang af Henrik!
Jeg har i øvrigt ikke sagt at jeg vil "forlade tråden". Jeg har sagt at jeg vil droppe min akilleshæl - Nemlig mit personligt forsøg på at spore debatten ind på det JEG mener er væsentligt for at nå et mål... Det er almindelig fornuftig strategi for at nå et mål.
For at svare på dine to spørgsmål, Jonas:
NEJ - Jeg har bestemt ikke noget overblik. Jeg er nemlig endel af "ingen" ligesom du også er.
NEJ - Jeg har ikke samlet trådene. Det kræver et overblik for at samle tråde.
Jeg kan også stille spørgsmål:
Hvem skal samle trådene Jonas? Hvad skal disse tråde føre til (Det mål jeg efterlyser)? Med hvilke midler skal dette mål nås? Hvem skal lave benarbejdet for at nå dette mål? Hvem er målgruppen for det endelige mål (det endelige produkt skal vel bruges - Snakker vi paraply organisation som jeg har hørt nævt i krogene - Snakker vi modstykke til DASU - Snakker vi BlackRace regler kun for blackrace)?
Alt sammen MEGET væsentlige ting at have på plads TIDELIGT, hvis der skal komme noget konkret og brugbart ud i sidste ende.