Ravnen skrev:
[
Disse regler får du aldrig Benjamin til at gå med til frivilligt, men det skal jo ikke forhindre jer at gå efter en sådan løsning hvis det er det i vil, og det er måske den eneste løsning der vil virke i praksis hvis alle aspekter skal tages med, men husk der skal stadig bremses for ikke at komme under de 11 sek.
Nej, det vil helt sikkert aldrigt ske. Benjamin sigter tydeligvist efter regulært outlaw, hvor alt er tilladt. Vildeste bil vinder, hvis den passer ind i titlen. Glem reglementer der påfører restriktioner.
Samme forslag til reglement, vil udelukke en masse biler, bla grøn esort, sort sierra og en masse andre biler.
Nogle af de hurtigste biler efter det forslag, vil være kaffeblå sierra, og sort supra.(Brians bil er ikke nævnt som "hakke mål" i denne sag, men det er i reglementsøjemed en forfærdelig interessant bil, netop fordi den kører så stærkt, på så relativ originalt setup)
Ravn; Panik før lukketid, det er et DHB/DASU fænomen!!
DHB har gjort den store fejl aldrigt at ville forholde sig til hvad DHB egentligt er. I år ville de køre streetrace efter dasus regler, men dog lige fjerne de 11sekunder. Den gik dog ikke...wonder why?
Vi gør præcist samme fejl som DHB, lige nu i denne tråd!; Hvad er en bil til en streetrace klasse, og hvad er en bil til en klasse hurtigere, hvad den så end skal hedde.
Derfor efterspørger jeg bredt: Hvilke 10 biler i DK er de hurtigste streetracebiler, og hvilke er for ekstreme/hurtige til en streetraceklasse?
Hvad mener i? Jeg har spurgt 3 gange nu, og ligesom DHB, så undlader alle omhyggeligt at forholde sig til det.
Glem alle regler i kender, og beslut jer;
Hvilke 10 biler i DK er de hurtigste streetracebiler, og hvilke er for ekstreme/hurtige/whatever til en streetraceklasse?(og hører dermed hjemme i en hurtigere klasse end streetrace)
Hvad mener i?
Herefter kan det blive relevant at diskutere hvilke regler der kan fungere og hvilke der ikke fungerer.
Om det er Ravnens bil, grønescort, blå sierra, grisebil, eller brians supra der omtales er jeg bedøvende ligeglad med, men vi er nød til at finde en skillelinie(medmindre vi mener alle biler kan køre i samme klasse uden reglement!)
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!