-Pedersen- skrev:
Eller er forummet ikke bare som vi gerne vil ha det ? Jeg mener.... Jeg logger selv ind dagligt og ser at mange andre gør det. Spm er om vi i virkeligheden har ret meget at snakke om ? Men bare godt kan lide vores daglig rutine, og lige skal lure om der er kommet nyt, i sådan et mere stille og rolig tempo ?
Hehe - det tror jeg faktisk også der er meget sandhed i.
På mig selv kan jeg da i hvert fald mærke at mit behov for online-tilstedeværelse er blevet fortrængt af nødvendigheden af at være til stede IRL efter man har fået børn osv.
Jeg bilder mig ind at PP har en del brugere der har været her længe (jeg selv inklusive), og for hvem det naturligt er gået samme vej som for mig. Altså: man prioriterer.
Det vil med andre ord også sige at der skal yngre kræfter med anden prioritering til hvis der skal være et højere flow.
Så kan det så diskuteres hvorfor der måske ikke i samme grad er kommet en naturlig og rullende udskiftning.
Det kan være andre medier (FB) der overtager, visse brugere (jeg ved stadig ikke helt hvem der menes her - synes det er lidt tarveligt at lade svæve lidt rundt med hvem det er folk mener) der skræmmer nye, what ever.