Captain Slow skrev:
det du nævner er også eneste forklaring jeg selv kan komme frem til, tror IKKE på den spandt på noget tidspunkt.
og der hvor vi normalt ruller havde vi seriøse problemer med spind på uforbundne og urulleterede ruller
som dog blev delvist afhjulpet ved brug af dragslicks, (som også blev brugt hos otto)
jeg tvivler ikke på det felt vi har brugt passer, tvivler måske på det magter opgaven, netop som du er inde på
nu laver den rent faktisk det moment jeg forventede fra dag 1. havde dog forventet noget mere effekt, minimum lige godt 600 hk.
det skal dog siges at jeg "føler" motoren generelt er "træt" den var i mildest talt miserabel stand da den blev monteret i kampens hede under DHB, pg "ånder" efterhånden en del
pga. slicks der rejser sig er gearingen nok lidt tricky eller ?
mon ikke også min effekt passer bedre med mine opnåede resultater ?
jeg ved jeg kan køre en smule hurtigere (kørefejl),
men havde jeg den effekt jeg troede havde tiderne nok været lettere at forbedre, på trods af den menneskelige faktor.
er på ingen måde utilfreds, søger bare forklaringer
"uden brugbar diagnose kan man jo ikke helbrede"
det skal lige nævnes at MAT var 50 grader, mod normalt ca. 38 grader
Anyway tak igen til Otto + crew for en hyggelig dag i det nordfynske
(Otto hvis du læser med må du meget gerne kommentere, hvis du ønsker det har jeg udskrifter fra tidligere rulninger, samt log af de første 2. rulninger hos dig)
Det har også hele tiden undret mig at HK vs NM lå ret tæt op af hinanden, hvilket det ikke burde på så mange ccm og lavt ladetryk.
Så jeg er også ret sikker på at den måling hos Otto er den mest presise rulning der er lavet på KEXUS.
Men som LQS siger, du kan hurtig få en fejlmåling når der er mange hk på spil, men man kan somregel se det på nedrulningen.