Hartvig skrev:
Hmmm..... cool med dit argument om at ville betale det dobbelte hvis nogen altså vil lave race som du ønsker det.
Men du forsøger den sværre kunst at blæse og have mel i munden - på den ene sidder hader du DASU og deres tiltag - og på den anden side kræver du at streetrace skal konverteres til dragrace. Det er 2 forskellige segmenter og forhåbentligt kan vi bevare det sådan lidt tid endnu.
/Hartvig
/Hartvig
ikke som JEG ønsker det, mon ikke der er flere der befinder sig i gråzonen,,
ang. DASU så hader jeg at der ingen tiltag er
, og heller ingen klubber ud over DCD, hvor jeg da også deltager.
jeg kører aldeles ikke dragrace,, jeg er bare som utroligt mange andre, nået lidt videre end det forkromede KN filter.
jeg ved ikke lige hvonår du, jeg andre sætter grænsen mellem street/drag,, men der er en meget bred skare af biler/kørere i denne udefinerbare gråzone.
det er dem som i har i showklassen,, som jo ikke er 10m lange 5000 hk dragstere og des lige (det er det jeg kalder dragrace)
dette ville støjkrav jo også udelukke anyway
det er bare street biler der er modificeret ud over hvad man kan "snyde sig fra i synshallen"
kan vi ikke kalde det at udvide segmentet lidt, istedet for at sige at nu er det pludselig allout dragracing.. fordi der på timeslippen er angivet en 60 fods tid
jeg er faktisk helt sikker på du ved hvad jeg mener. faktisk er bilerne der jo allerede, forholdene er bare ikke helt så gode som de måske kunne være
afviklings hastigheden på det enkelte løb skulle meget gerne være den samme, så det koster ikke noget på den konto.
hvis der stikker noget helt andet under ?
som eksempelvis sikkerhed/tilladelser, eller mangel på samme, når det går lidt hurtigere,,,så sig det,, det gør om ikke andet så min forståelse for problematikken mere logisk