Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

På folkevognsrugbrødsprojektet:
Fået samlet forbroen færdig, sandblæst - renoveret og malet forkalibrene, skiftet 2x baghjulslejer så de bagerste hjulnav er klar til montering.
Billede

Og så har jeg sådan halvt værkstedsrelateret været nede og købe et nyt transportmiddel - en Audi af ældre dato - som trænger til bremser og ny udstødning, hvor jeg så har bestilt lidt rustfri stumper som skal smedes sammen med nogle længder rustfri jeg har liggende på hylden.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
HenrikGM skrev:
grydesvamp skrev:
Hvad angår garagen har jeg skiftet fortandhjul på min nyindkøbte Yamaha Raptor.
Det resulterede i at 1-2 gear kunne bruges til andet end bare wheelies,
3-4 gear rykker den stadig som fanden, og i 5 gear slap jeg gassen da den blev noget livlig og ustabil..
Tophastigheden på sådan en fætter med std gearing ligger på 150kmt.. når man så skifter fra 13 til 15 tænder, så sker der noget..

Pas på...Husk sikkerhedsgrejet min fine ven.

Kender en der fik slettet en dag ud af hukommelsen da han væltede på netop sådan et uhyre.

Har købt ny hjelm + en brynje med ryg,nyre,bryst,skulder og albue panser. jeg håber heller ikke at skulle ligge på ryggen på marken med 100kmt og det svin ovenpå mig.. Det er forresten en 700r med indsprøjtning, anden udstødning fra HMF, 4" luftfilter-mod og en Efi piggyback jeg ikke lige husker navnet på.. Ren ondskab.. :lusket:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Brugte weekenden på at erhverve en 20 fods isoleret container.. Den skal på sigt bruges til lager, af dæk og motor og dele dertil.. Indtil videre skal alt værktøj derud i, så man kan komme i gang med at bygge ny garage:D

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Har skiftet nogle vinduer i huset (altså der hvor menneskene bor). Det er garagerelateret idet at vinduerne har stået i garagen vinteren over (bestilt på et tåbeligt - men meget økonomisk gunstigt tidspunkt), og projektet giver således lidt plads til ENDELIG at rumstere lidt med raceren.

Ikke at jeg har det helt store overskud og energi, men jeg startede lidt blødt i går med en kartonskabelon til den nye plade som der skal monteres instrumenter og kontakter i :-).

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Absolut intet pga ekstreme problemer med min nakke :(

På den positive side: et par orgasmer i steffens civic der uden at ha spurgt om lov har hævet ladetrykket fra 0,5 til 0,7 i løbet af vinter opbevaringen... sammen med det nye tændingsmap der ikke blev ordenligt testet sidste år er den absolut ikke blevet langsommere :lusket: :lusket:

www.slavteren.tk

Titel:
Nyt Medlem

Har brugt weekenden til at gøre dele til undervognen klar til elforzinkning pyha.
Mvh. Tim

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Nye dæk på nye fælge til crosseren er hvad tiden er gået med her til aften.
så nu har jeg både Bane/slingshot dæk, samt V-mønster dæk til mudder sne sjap osv.. ;)

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
Uha.
Fået bygget nyt trigger og tændingssystem og lavet en masse rust for en kammerat. Skal igang med at gøre en 20vt g2 klar til syn, samt have bygget en lidt større turbo på samme.

Har endelig finans til egne projekter så har gået og samlet lidt på min kommende motor de sidste par dage.

Rune .. Det er lirens det der ;)

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
God tråd gryde!

Jeg har været igang med at skifte bærearmesbøsninger ud til lejer, på min søns Atv, han er lige begyndt at køre på rigtig bane, så det skal bare spille :rock:

Og så har jeg været ved at lave lidt på min hjemmebyggede CNC Router/plasma/fræser. er ved at lave gantryen(y-aksen).

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg er videre med mit instrumentprojekt. Plastpladen det hele skal sidde i er færdig, med alle huller, udskæringer, etc.
Nu begynder det møjsommelige arbejde med alle de nye kontakter jeg har købt (lys, havari samt diverse til elbagrude, ekstralygter, blæser, etc.), samt div lamper, og naturligvis selve instrumenterne.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time