HenrikGM skrev:
men det holder ikke vand at i anvender forklarende argumenter ala at pigen ikke havde flugtvejen iorden, uanset hvor gennemprøvet DASUs lobbyisme end er. Sporten(ikke kun rally) bliver knaldet over een kam når det går galt, og det er det egentlige problem.
hmm, meget apropos beating en død hest: ingen har argumenteret for uheldet at pigen manglede flugtveje... jeg har stadig kun gætte PERSONLIGT at det MÅSKE har været med til at forværre situationen..
sporten blir heldigvis ikke bare lige skåret over en kam, ikke 100% i hvert fald.. den slags uheld som desværre er sket her sker af og til i ALLE sportsgrene... lidt alla fodboldspillere blir ramt af lyn, leman biler nødlander i nærliggende skove, draghjul laver en alkaida på parkeringpladsen, dreng brækker nakken på en gokart osv osv... det er et freak accident, og det kan godt være at du mener at jeg skal glemme angrebstaktikken, men hvordan skal det så forstås når der straks bliver sablet på vejsporten hver gang folk ser en lille åbning?
debatten har kørt SÅ mange gange efterhånden, og ja, måske burde jeg bare sætte mig ned, holde min kæft og følge strømmen herinde, men jeg vælger stadig at rejse mig og kæmpe for min overbevisning..
angående papes uheld, var det ikke for at starte en stor diskution om netop den hændelse.. kun givet som et eksempel på at ikke alt kan kontroleres.