Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jan 2025, 03:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
Wildert skrev:
-Pedersen- skrev:
Kan så bare ikke forstå hvorfor Politi/skat vil slå så hårdt ned på DHB, og dreje hovedet den anden vej i industri kvaterne de sene aften timer..
Det er da hvad jeg vil kalde dobbelt morale.

Nu ved jeg ikke hvilken del af landet du er fra, og jeg er muligvis også lidt bagud på opdateringer fra det (ekstra) illegale streetrace-miljø.
Men på Sjælland i storkøbenhavnsområdet har jeg ikke indtryk af at der har været givet særligt lang line. Det gjorde der i hvert fald ikke den gang jeg kom slige steder (omend det er temmeligt lang tid siden).

Men nu synes jeg jo vitterligt at dobbeltmoralen får frit løb - jeg har ikke hørt det direkte fra dig Pedersen - men der er meget brok om at de skal fange rigtige forbrydere, og ikke streetracere. Men de må godt komme ud i industrikvarterer? Eller?! ;-).

Uanset hvad, så må DHB jo kunne argumenteres for at være mindst lige så ulovligt. Bilerne der kommer på plader og ikke er ok, er i hvert fald mindst lige så ulovlige om de holder i et industrikvarter, eller om de holder ude foran Vandel.

Man kan sådan set også argumentere for at de i årevis har vendt det blinde øje til DHB. Og raidet industrikvarterene i stedet. I år er det bare omvendt - eller hvad? Hvad er problemet her?

I øvrigt kan jeg ikke have specielt ondt af at politiet var til DHB. De har, udover småting som solfilm, brede hjul, etc. koncentreret sig om spritbilister, manglende kørekort, etc. Det kan jeg kun støtte at de går efter.
Hvad angår de andre småting, så er det jo den slags man risikerer når man tager en chance med at bryde loven.

Men med 283 forhold skrevet, så er det da ikke sååå vildt...

Det store (og dyre) irritationsmoment er da SKAT...

Godt ord igen Wildert.
Men disse steder findes her i Midt Jylland.
Og jeg vil være ærlig at tilstå, jeg selv har været flittig bruger af diverse striber her i omegnen.
Når det så er sagt er jeg stort set ligeglad med de bøder der er givet ud til DHB. Jeg er bare mere bange for at bil events som DHB vil dø pga af sådanne aktioner.

Og følgerne af dette ville måske være at det ulovlige ræs, vil blive mere udbredt når det ikke som sådan bliver straffet.

Mvh

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Ravnen skrev:
splynk skrev:
"kørene er nogle hyklere"

well faktisk er vi nogen der forventer at de givne proportioner overholdes,

og når man gør indsigelser mod dette er man en hykler ?

well jeg kunne finde grimmere ord for folk med den holding, men vil klogeligt undlade dette i dette forum, men det falder mig gudhjælpe mig for brystet at høre sådanne udtalelser :hrmpf:

Og man er ikke en hykler når man sidder i den ene ende af pitten og piver over at nogle i den anden ende snyder mere end man selv gør...?

Eller når man for endnuengang brokker sig over et lorte arrangement for året efter at komme troligt tilbage...?

Hvornår går det op for kørene at det ikke mere er for dem DHB bliver afholdt (uanset hvad Morfar så, sikkert oprigtigt måtte mene), DHB er og bliver en pengemaskine, en pengemaskine med et fedt overskud på flere millioner kroner - og det år efter år...

Som jeg ser det så er der kun to ting man som kører kan gøre; enten bliv væk eller gør noget ved det, lad være med at gå i kødet på de andre kørere, husk at de kører under lige så latterlige forhold som dig selv.
Som før nævnt så er vi nogle der allerede er igang med et brugbart regelsæt med en klasseindeling der har plads til forskellige "hårdhedsgrader" samt en mulig afklaring på nummerplade problematikken og andre detaljer, mere herom senere...

Hvis de glade vikinger ikke mødte op var dhb heller aldrig blevet til det som den var idag, for uden de mange tilskuere var der aldrig blevet afholdt en fed weekend, og om det er penge maskine eller ej, så er det kun fedt at der nogle som gør det til det som det er.

Janteloven vil altid ramme også på de punkter som nævnes her, og det er ikke alle de 30.000 som kommer og gør det til en druk weekend, dog er man aldrig ens som menneske :roll:

Titel:
Nyt Medlem

JerrilD skrev:
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=27903

Det er stort at se Benjamin forsvar det så flot. Kan kun give ham ret..

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Amanoglu skrev:
Janteloven vil altid ramme også på de punkter som nævnes her

Fuck janteloven..! Det har da intet med det at gøre.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
John Sahl skrev:
Amanoglu skrev:

janteloven har aldrig gjort nogen ondt. kun dem med en misforstået holdning til den.

Titel:
Nyt Medlem

møffe skrev:
John Sahl skrev:
Amanoglu skrev:

janteloven har aldrig gjort nogen ondt. kun dem med en misforstået holdning til den.

Den gør ondt når der råbes om stop til kørerene pga. sprit billister og folk med hoved under armen, men det er nu ikke alle som kommer til dhb for at være på druk, men for at se de andre spænde biler samlet et sted og fordi dem med hoved under armen skulle det gå ud over alle :?:

Titel:
Senior Medlem

Så er der lidt udtagelser fra politi og bejamin....

Så har jeg også husket linket :)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia C
ad2 skrev:
Så er der lidt udtagelser fra politi og bejamin....

Så har jeg også husket linket :)

Hehe prøv og kig på side 2 :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time