MSS535 skrev:
Garagefuskerne har jeg ikke "turde" melde mig ind i, da jeg jo ikke er så aktivt skrivende som dem jeg formoder er der inde. Plus jeg heller ikke er vild med opdelingen i 1. hold og 2. hold. Hvorfor skal nogle ting være hemlige???
Jeg tror så, ligesom Søren, heller ikke et billed af mig vil tiltrække flere brugere.
...det har intet med A-hold og B-hold at gøre og det er mig en gåde at i ikke kan se det, Garagefuskerne er beregnet på at præsentere sig selv over for de brugere af PF man til dagligt debatterer med...
Ud fra det du her skriver så er logikken altså at du skal kunne læse om andre brugere af PF men at de ikke skal læse om dig?! hvem er det lige der er på A-holdet og hvem der er på B-holdet hvis dette var tilfældet?
Jeg mener, at hvis folk virkelig ikke kan overskue at melde sig ind Garagefuskerne på lige fod med alle andre og/eller at 25 indlæg virkelig er et uoverkommeligt kriterium, så syntes jeg at Jakob skal fjerne denne mulighed... Så vi alle kan være anonyme, måske vi kunne nøjes med brugernumre efter hvornår vi meldte os ind på PF...
aehrmmm... men ved nærmere eftertanke så er denne løsning nok også en dårlig ide, da nogle så ville mene at de korteste numre er "mere" vigtige da de ville repræsentere de ældste (vip) medlemmer...