Ravnen skrev:
Havner, prøv at Google på nogle af de nøgleord jeg bruger om dette emne F.eks. "Kina ejer USA" og så prøv at læse div. links, det problem jeg omtaler er ikke et problem jeg har opfundet, eller hiver frem for at irritere dig m.f., nej det er et faktum som jeg syntes jeg ville dele med flere herinde...
og Finn, du har ret i at mange firmaer, med støtte fra deres egne lande endda, selv har startet lavinen, men med tanke på det faktum at lokummet brænder, er det nok ikke så smart at blive ved med at hælde benzin på bålet, ja der var nogle der måske ikke tænkte sig om da der her startede og måske havde de slet ikke noget valg for hvis de ikke brugte billig arbejdskraft så kunne de ikke konkurere på prisen med dem der gjorde, i dag er alle nødt til at gøre det for at overleve som firma og måske endda som stat. USA har et kæmpe handelsunderskud på betalingsbalancen overfor Kina af denne grund og står måske over for en handelskrig af gigantiske proportioner en handelskrig som ikke kan undgå at koste resten af den vestlige verden enorme summer, herunder Danmark og dig via. skatten..
Det er ud fra denne betragtning jeg gør mine indsigelser.
Alle ting er ikke så lyserøde desværre, det er ikke kun et spørgsmål om hvem der vinder men også hvem der ryger i farten og ikke mindst hvornår røgen ligger sig...
Rigtig ravn, men problemmet er jo, hvem skal først stoppe med og hælde benzin på(og miste konkurrence evne på grund af for dyre vare).
Squ nok ikke nemt og få aftale, SÅ VENNER FRA OG MED 1/1-2008 FÅR VI IKKE LAVET NOGET I KINA.
Finn det eneste jeg ønsker fra din side er at du anderkender at der måske nok kunne være noget om snakken ikke at du ene mand skal bekæmpe hele verden, ingen kan spå om hvad der vil ske i fremtiden, måske lige bortset fra Nostradamus, så resultatet kunne være et helt tredie senarie end de to der er lagt op til i denne tråd, hvem ved...