de 355 jens hiver ud af den 1,3 tror jeg ikke holder til så mange starter som jeg har kørt bare i år. men det er jo bare en påstand.
@ tinasmartin...
hvorfor skulle jeg blive sur, vi er jo blevet enige om at det ikke er effekt nok. dog tror jeg ikke at der nødvendigvis skal mere ladetryk til, men derimod mere tænding, samt bedre knaster. de knaster der er i pt er suge knaster som normalt (ifølge Mads RR) giver ca 120 hk. der er kun ganske lidt ekstra løft i forhold til std 2,0 turbo knasterne, så det giver jo god mening at der ikke kommer meget mere ud i den anden ende.
jeg vil prøve at tjene de penge der skal til inden jeg skal på SU pr februar, så der kan blive nogle rimelige upgrades til næste år på trods af lavt budget
Men der er jo også et andet lille problem. det er stadig bare de std stænger og stempler der sidder i. tror ikke de sku kunne holde til så voldsomt meget mere effekt end hvad den laver nu, uden at vide hvad den reelt laver. klart mere end de 297 sidste år men ved ikke hvad. tror faktisk det at det meste af den tidsforbedring der har været i år er på grund af den lavere vægt frem for sidste år.