subtimist skrev:
Jeg kan kun sige hvorfor jeg ikke skriver/svarer på indlæg nemlig fordi jeg kun har praktisk erfaring og ikke gider forsøge modbevise al det som folk har læst i en bog eller hørt om.
Det om man har skrevet 1000 indlæg eller 1 siger kun noget om hvor meget tid man har brugt her ikke hvad man ved,det med viden afhænger også af det der bliver spurgt om der er ingen der ved alt kun nogen der tror det.
Mig selv motor mekanisk ekspert (20 år prof.motorrenovering), elektronisk lærling og resten midt i mellem.
jeg er her fordi jeg elsker biler/motore det er både mit arbejde og min hobby.og fordi jeg kan lære noget måske af mureren eller butikschefen som kun har rodet med deres egen bil og tænker på en anden måde end mig.
Varme hilsner fra Kuala Lumpur
IB.
Det er lidt synd for forummet, at der findes denne holdning rundt omkring.
Dvs ikke ville skrive sin mening fordi den er opnået igennem pratisk erfarign, og ikke på et bogligt grundlag, hvor man kan citere på livet løs.
Men de fleste bøger er blevet skrevet på grunddlan af praktisk erfaring.
Så det udligner nok sig selv.
Og antallet af indlæg siger som du selv siger ikke en skid.
Problemet med praktisk erfaring er der bliver stillet et spørgsmål om hvorfor blæser min bil toppakninger.
Og der bliver svaret du spænder bare boltene 3 kg mere for det holder.
Og dette trik har måske holdt i 2000 km, over et år.
Så det er ikke særligt troværdigt.
Nu sidder der en der ved rent teoretisk hvordan bolte reagere når de når strækgrensen, og smider et par bøger eller to efter det første argument.
Hvilket ikke er forkert.
Ingen har lavet en fejl, a og b har udtalt sig efter deres bedste overbevisning.
Problemet er bare for den der har brug for oplysningen at finde den pålidelige kilde.
Og såddan vil det altid være.
MVH
Morten
http://www.volvo200klub.dk/index.html