Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

lqs skrev:
et KN filterspørgsmål, er vel lige nøjagtig så avanceret, som man vælger at gøre svaret til!
skal der så også være A og B medlemmer?
eller nogen som ikke må SKRIVE MED STORT?? eller hvad bliver det næste??? at SLAGTEREN ikke må skrive at POLIETs mandskab er til nar???? MVH. søren

Ja, lad os endeligt trække diskussionen helt ud i karrikatur..... :?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Hi-speed har tidligere været uden krav om brugere, men er for lang tid siden blevet lavet om til at der er krav om brugere...... og der er stadig lige så mange eller flere brugere derinde......

hvis vi holder os til det med krav om bruger logon...... hvad er så minuset ????

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Som minimum syntes jeg at disse burde have krav om bruger log on
Tuning
Motorstyring
Køb og salg
Biler og projekter.

Jeg kan ikke se at kravet om bruger log on Har nogle ulemper.

Og tilsidst en automatisk søgefunktion når man opretter et nyt emne.
så kan det være vi slipper for 20 tråde omhandlende montering af bov på en diesel motor.

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
godt forslag, men jeg kan ikke se ideen i at man skal være logget ind i køb-salg trådene, det er set masser og masser af gange på andre forummer at man ikke kan stole på folk selv om de har oprettet et log in.

lqs--> jeg kan sq ikke rigtig forstå hvad det er du mener?

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

SLAGTER .... tager pis på dig. bla. pga. dit indlæg i UK joke tråden.
ville bare gerne vide hvad det næste bliver? og om der er nogen der egentlig føler, der er en reel grund til denne tråd?
log on? god ide... der åbner flere spørgsmål... hvor mange må loge på fra samme IP adresse? MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
ha ha, den havde jeg fanget, det var generelt jeg var lidt bagefter... :wink:

www.slavteren.tk

Titel:
Admin
Admin

lqs skrev:
... ville bare gerne vide hvad det næste bliver? og om der er nogen der egentlig føler, der er en reel grund til denne tråd?
log on? god ide... der åbner flere spørgsmål... hvor mange må loge på fra samme IP adresse? MVH. søren

->lgs Jeg kan ikke helt følge dig i dine skepsis. Mht relevansen viser tidligere kommentarer og svarene i denne tråd uenighed, hvilket jeg syntes giver grund nok i sig selv. Der er lagt op til input og god snak.

Men hvad siger gæsterne - hvad er der stemt?

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
jeg har så stemt at forumet skal forblive som det er . åben for alle. selv uden en bruger profil. vi er skam heldige med at der er nogle "gæst"er der til tider stiller mærkelige/lidt udfordrene spørgsmål. for så længe at nye brugere kommer til som "gæst" så er der gang i PP. og hvis denne "gæst" syntes at PP er et interessant sted at være skal han nok blive oprettet med tiden.

jeg syntes nu det ville være synd også at sige vi skal en tand op i seriøsitet.. PP er et nemt sted at henvende sig når problemerne hober sig op.. begynder det at blive for vildt det folk snakker om så står mange af i svinget... hved hjælper det at men vil hente 20-30hk mere på sin 1,6 motor hvis alle minimum vil snakke om +600hk som effekt forøgelse.

og jeg går ud fra at det er det Iqs mener. at alle også stadig skulle kunne forstå hvad der snakkes om. og nye skal også have plads til at "se os an" ret mig hvis jeg tager fejl .

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Da jeg fandt dette forum, brugte jeg en del tid kun på at læse div indlæg af interesse.
Første gang jeg skrev et indlæg var som registreret bruger.
Det tager jo kun 10 min. og så ved alle hvem jeg er, og hvad jeg står for.
Men efter ca 10 indlæg som gæst er det jo hurtigt tjent ind.

Det kan være irriterende i køb og salg forummet ikke at kunde sende en pb. hvis mail adressen ikke er opgivet.
Og det er vel de færreste herinde der snakker om en 500 hk effekt forøgelse, de 30 hk kan være svære nok at opnå :shock:
Og det kan blive rigtigt avanceret at opnå dem.

Lidt mere moderering fra moderatorenes side ville være helt ok, hvad har en bov på en diesel med tuning at gøre :?:

Så ja jeg er mest stemt for en bruger profil.

Hvem kan det skræmme væk,
Og så fjerner vi jo gæstens stitsofreni, hvor de diskutere med sig selv, uden at andre ved hvem der er hvem.

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem

MORTEN... hvordan ved vi at du ikke i virkeligheden hedder BENTE, går på høje hæle og aldrig har ejet en VOLVO?
skal du så også til at bevise det.... for at oprette dig som (troværdig) bruger? skal det så være ok at oprette MORTEN 2? eller hvor tæt på må navnet ligge.... eller MØFFE uden log ind!
kan sgu ikke se div. gæster kan ødelægge noget. der kommer næsten altid en kommentar, til et svar. hvis altså ikke man selv har samme mening! håber det er til at forstå.. MVH. søren i hullede strømper

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time