Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 16:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Nejjjj... Hvad er nu det jeg skal rodes ind i her??? Godt nok er Lasse dejlig med hans lille hætte og hans fantastiske dansetrin, men de to kolde nætter om året foretrækker jeg nu at tilbringe alene, hvis Lasse eller for den sags skyld Søren(LQS) er eneste feminine alternativ til det modsatte køn :).

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Senest rettet af Havneren 08 jan 2006, 13:22, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Yugo Turbo skrev:
eg skal helt sikkert også med i år, glæder mig allerede til at havneren skal gi mig røv med mindst et sekund som han har lovet... ha ha. synes det er en fed oplevelse, dog mener jeg at man burde sørge for varme i teltpladsen, for FUUUUCK hvor har jeg frosset i det møgtelt på vandel...

Så skal jeg jo tabe min 20kg og have lettet min bil med 200kg... Så begynder oddsene at jævne sig lidt ud :). Jeg vil nu blive glad, hvis jeg bare kan kører et sek hurtigere end mig SELV sidst år... Skulle jeg kunne jorde dig med over et sek tror jeg hellere jeg vil dualere med hr. Ohlhoff eller med Sørens(LQS) 30000kroners blå monster, bare for konkurencens skyld :)

Men klart nok skal vi da dualere Lasse!!! Og for at stille det hele på spidsen og gøre det lidt sjovt - Så jorder jeg dig Lasse!!! Helt tilbage til sjælland :). Du vil blive nød til at male din bil om igen til DHB 2007 så ingen kan kende den og huske at jeg jordede dig hehe :)

Senest rettet af Havneren 08 jan 2006, 13:31, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Mester Medlem

Transitfar skrev:
Yugo Turbo skrev:
glæder mig allerede til at havneren skal gi mig røv...

GT FOUR skrev:
Det er fordi der ikke er noget kød på dig, du er jo bare skind og ben ........ :wink:

Jeg NÆGTER simpelthen at se de to udtalelser i en sammenhæng... :lol:

Transfar for helvedet!!! Det plejer sku da at være dig der står for det med pølserne? Og du gør det godt hører jeg ude i byen... Bla. fra LQS.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Man aner jo aldrig hva folk finder på og jeg synes ikke helt jeg føler mig slet så tryk mere som før i begyndte at snakke om trasitfar's pølsefest i trans'vistitten.. :wink:
Btw "lille" lasse en rigtig bil har da varmeapperat! og mindes da at du så snart der dryppede lidt sad inde i den auto camper og sluprede kaffe! Synes nu ellers ikke selv jeg frøs helt vildt til dhb.. var bare lidt rædbrækket efter en nat i min bil! :? men hvor var jeg da glad for ikke at have et lortetelt der skulle pakkes ud og ind igen..!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
grydesvamp skrev:
i begyndte at snakke om trasitfar's pølsefest i trans'vistitten.. :wink:

Jeg VIDSTE, at det her ville ende galt.. :roll:
Lasse: Det er DIN skyld :twisted:

Det HELE!!

Og hvad har du måske tænkt dig, vi skal gøre ved den stakkels Havner, når du endnu engang har agterudsejlet ham ganske eftertrykkeligt??
Og han så står der og er så ked af det, at ikke engang Søren og jeg i fællesskab kan muntre ham lidt op??? Hva??

Heller ikke, selv om vi alle elsker ham, sådan mand og mand imellem.... :wink:

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
transitfar: Behøver jeg sige mere end at manden bare skal have en pølse så er han da på toppen igen!" :wink:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
målet for mig må være 12,5 sek, så det er 11,5 til dig christian... og trans-pølser er great

Titel:
Mester Medlem

Hvis jeg kan køre en lav 13´ner er jeg nu MEGET godt tilfreds!!! Denne gang kommer jeg forhåbentligt med ca. 50% mere ydelse - 100hk mere (rundt regnet), meget bedre grab (Låner dæk af søren og har svejst nogle fælge til dem + et motorsports spær + antispind) og så en smule mindre vægt... (30kg måske som så bliver ophævet igen af den lidt tungere gearkasse:( ). Gearingen i gearkassen tror jeg dog ikke er ret godt til 1/4mile desværre og den her stærkere type gearkasse har jo ryg for ikke at kunne skifte gear hurtigt :shock: . Det vil tiden vise... Om det er nok til en <13:12 tid som ville være et sek hurtigere end sidste år må tiden vise. Tror også det ville være ganske ok i forhold til budgettet!
Men nu skal jeg jo lige have det hele klar og til at spille først... Der kommer nok et par skuffelser under vejs.

Bare rolig... Jeg får ikke brug for trøst i år med mindre de sletter min bedste tid igen :)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
vi ved selv at du lavede den tid og det er det vigtigste... de slettede også min 5. tid som ellers var min 2. bedste, irriterende!!!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: køpenhavn
Måske man skulle satse på at stille op i år??

Fik jo kørt lidt fede biler sidste år, subaru impresa og cossie og lidt :lol: :roll:

4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time