¨nu er jeg sq på kanten til at blive arrig... har været oppe og mødes med ham i dag, og nu vil han kun smide en brugt lygte på. HAR sagt til ham at jeg ikke vil se så meget som en ridse i den...
men endnu sjovere så vil han slet ikke dække min kofanger... der er kommet en lile bule på den et ret dumt sted, og nogle dybe ridser. ok, lakken er faldet af et par steder på den, så lakeringen kan jeg godt gi mig lidt med, men om han vil dække kofangeren???
det er for øvrigt det eneste der er galt med den ud over lakken der har sluppet, men han mener ikke at dens værdi er forringet pga bulen!
igen mener han ikke at en stor grim mitzu 4x4 kan bule min "spar vægt- lav bilen i 0,5mm plade" honda ved at bakke ind i den for fuld damp... ikke engang selv om jeg kan vise ham at spalteafstandene ikke passer og bagskærmen har fået en lille bule ud lige bag baglygten.
nu har jeg så siddet og googlet i små 5timer efter hvad reglerne er på det område her, for jeg er i tvivl om hen må smide brugte dele på? sådan en lortelygte kan jo sagtens være noget gammelt lort der er tærret i stikkende osv. er der nogle der er meget inde i emnet, eller ved hvor jeg kan læse mig til det?
enste lyspunkt på dagen: jeg fik endelig banket ind i hovedet på ham at jeg egentlig er 9938777% pisse ligeglad med hvad han mener min bil er værd 10cm inde på bagskærmene og fremad. den skal bare laves.
sorry den er lang, men jeg er SÅ pised off...