Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

nok hvad man kan kalde et enestående tilbud! ikke mange der turde tilbyde lignende.... MVH. søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja STORT skulderklap på ryggen for at komme online og udrede først en tvivl hos en kunde og derefter tilbyde at bevise det så det ikke hænger i luften

Billede Billede

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

Jeg er ikke ude på at sende dårlig lys over dig,eller dine felt.
Undrede mig bare over denne forskel,syntes ikke der er noget forkert i at spørge til det.
MVH Finn

Titel:
Hej igen Finn

Du stiller ikke mig i dårligt lys,da helt i orden vi får emnet op,hvis der er nogen uklarheder skal vi da have dem belyst,men en dag som i lørdags har jeg ikke tid til at gå så meget i dybden,med hver enkelt bil,men du kommer bare og besøger mig,og vi laver lidt forsøg,det er da skide spændendene,og måske lærer vi alle lidt

Mvh Otto

Titel:
Mester Medlem

Man er vel altid skuffet over "kun" 204 hk ,når man har brugt en mindre formue(ca.1000 kr) på at tune sin motor.
Ej spøg til side.
Den viste det den gjorde.Syntes det kunne være sjovere at prøve et andet felt,til at sammenligne med.
Men ellers tak for tilbudet. :wink:
MVH Finn

Titel:
Moderator

Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Man er vel altid skuffet over "kun" 204 hk ,når man har brugt en mindre formue(ca.1000 kr) på at tune sin motor.
Ej spøg til side.
Den viste det den gjorde.Syntes det kunne være sjovere at prøve et andet felt,til at sammenligne med.
Men ellers tak for tilbudet. :wink:
MVH Finn

Well, han har 3 forskellige, såeh......

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
OK ,fint nok for mig,om du er skuffet eller ej vil jeg helst ikke forholde mig til,men havde dog også nogle der var positivt overrasket over deres målinger,sådan er det altid når jeg måler ,jeg har set så meget både positivt og negativt når jeg måler tunede biler,generelt er det dog sådan at de biler jeg måler der er standard har de HK. de er opgivet til eller lidt mere,det der er vigtigt for mig er at der helst ikke må være tvivl om at mine felter måler ens.
I lørdags målte jeg bla. en VW disel med tuningsboks,den havde 124 HK.
kunden syntes ikke han kunne mærke at han havde fået boks på,da i alle var kørt herfra havde han pillet den af og jeg målte den igen den havde da 123 hk. det forklarer måske hvorfor han var skuffet,dette har jeg set masser af gange,jeg har også set biler der er målt andre steder til mere end jeg måler dem til,og hvor det så efterfølgendene viste sig at måleforskellen skyldtes gammelt luftfilter ,halvstoppet udstødning,defekt katalysator ,fejlstyring af turbo oma. andre fejl,for at finde sådanne fejl er det dog nødvendigt med mere tid og fejlfindingsudstyr

Mvh Otto

Titel:
Mester Medlem

Hehe det var ironosk ment det med skuffet.
Syntes da det er flot med 204 hk for den lille 1.5 12v,når der ikke er ofret noget særlig på den.
MVH Finn

Titel:
Er der nogen der har talt med natmekanikeren og hørt om der kommer nogen målinger op på hans web side ?

Titel:
det kommer der ikke! OTTO mener ikke, det er rigtigt at lægge oplysninger ud på nettet om div. biler, hvis ejere blot kommer forbi for at få målt ydelsen på bilen..... fair nok. MVH. søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time