Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 03:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
reberholt skrev:

Dagooz for f. Hvorfor tror du det hedder en fotovogn (ingen nummerplade på det billede politiet får hvem skal de så sende bøden til :)

jeg troede de skulle bruge det til deres samling af fede biler som de kunne hænge op på væggen :roll:

Jeg kan godt læse at du ved det.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Jakob Hansen

Du kan nok forstå at ingen får lov til og gå på en tv kanal der bliver sendt over hele verden og fortælle at hvis i køber dette produkt får i ikke flere fotofælde bøder. i DK alene bliver der sent ca. 180000 billeder ud til "glade" kunder snit pris 1000 kr X 180000 = 180000000 OG JA DET VAR 180 AF DE HELT LANGE

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
reberholt skrev:
Jakob Hansen

Du kan nok forstå at ingen får lov til og gå på en tv kanal der bliver sendt over hele verden og fortælle at hvis i køber dette produkt får i ikke flere fotofælde bøder. i DK alene bliver der sent ca. 180000 billeder ud til "glade" kunder snit pris 1000 kr X 180000 = 180000000 OG JA DET VAR 180 AF DE HELT LANGE

Jeg kan godt se problematikken i at reklamere på TV for et produkt som ligger på kant med loven.
Men når et så anerkendt viedenskabeligt medie som Discovery Channel viser et program, hvori man konkluderer, at langt de fleste metoder til at "skjule" en nummerplader for kamerarer, ikke virker - ja så tror jeg på at der er noget om det. :roll:

Titel:
Det de viste i myth busters var ikk hvordan man undgik en foto fælde, det var kun laser de testede imod...

Titel:
Jeg kørte faktisk bag en der havde brugt det s....... :oops: og det gør nummerpladerne helt nikotin gule

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time