jeg vil også gerne sig tak for en fed weekend, er selv meget tilfreds. jeg kom for at få en bedre tid og bedre placering end sidste år og begge dele blev opnået. ærgeligt for de som måtte trække sig grundet problemer med bilen, god skruelyst til dem.
næste år må målet jo være 3 12'er tider og forhåbentligt en lidt højere placering end i år
en stor tak skal lyde til de kammerater der har været med under projektet til div arbejde.
tak til tinasmartin for mekanisk bistand, slæben rundt på bilen når det ikke lige gik som det skulle, claus fra
www.secretpower.dk for mekanisk bistand og hjælp med at fremskaffe dele, samt slæben rundt på bilen når det var nødvendigt, martin smed for hjælp med det finere pladearbejde og trykrør, nico for hjælp med at mappe min motorstyring, og brug af en fin garage samt min MEGET fine udstødning. min far jørgen for mekanisk og elektrisk bistand. mads rr for telefonisk hjælp med mærkelige spørgsmål og råd. thomas punto (maleren) for hjlæp med at køre bilen til maler, samt lidt andet kørsel når der var brug for det. havneren, lqs og andre herfra siden for råd og tekniske spørgsmål når der har været den slags
samt et råd til evt andre der ku få den latterligt dumme ide at sætte sådan en motor i en uno: Kontakt IKKE avanti motorsport i england, det har kostet mig dyrt i en ubrugelig gearkasse, ikke tilfredsstillende ophæng til motoren. og lidt andre problemer!!!
venlig hilsen Lasse