Jeg kan udemærket forstå Martins harme over spritbilister, da han har stået i situationen, med de konsekvenser de har medført dels for de tilskadekomne, men også for personerne der fandt vraget.
Om det så er fart eller sprit er vel totalt ligegyldigt. Føren af bilen har kørt over sine egne evner, med fatale konsekvenser for sine passagere. Og det er dybt ulykkeligt.
At der er flere der mister kortet pgaf fart end af sprit, det kan man ikke sammmenligne. Efter politiet har fået forovogne, og faste kamerae. vil farten altid have en overvægt, indtil de finder ud af hvordan promillen kan måles efter det swømmende blik, eller røde øjne man har.
Jeg har netop idag overskredet hastigheds begrænsningen med 100% ved kørsel på en hovedvej.
Gør det mig uansvarlig JAAA men trafikken var minimal, og der var ingen sideveje.
desuden var selen ikke monteret på kroppen.
Det var helt klart en kalguleret risiko jeg og min medpassager tog, men det endte lykkelligt.
men tænk hvis der var et hjul der var punkteret hvad kunne der ikke være sket.
I sidste ende er det et moralsk problem for udøveren .Og hans passagere om at be om at dæmpe farten. ellers kan de jo altid stå af.
begge dele er lige ulovligt, og kan ende fatalt.
Jeg har aldrig været på striben DHB eller lignende arengementer, Da det lyder som om det er for farligt med alle de Brianer der skal vise sig frem uden at have styr på det.
DHB på banen kan være noget andet da det er under et vist reglement.
Under de omstændigheder der råder i trafikken idag er jeg glad for at jeg valgte en kampvogn/traktor som mit tunings projekt, Da deformationszoner er noget de andre må bekymre sig om hvis de forsøger at blokere de små 1800 kg der kommer rullende imod dem.
Pest elle kolera hvad skal vi vælge
Begge dele var lige dødbringene, og idag er bilen årsag til de fleste døde, uanset hvilke krige der bliver ført rundt om i verden.
Det største tabstal amerikanerne havde var faktisk grundet trafik uheld bag linierne, og ikke pga. kamphandlinger. I den første golf krig
MVh
Morten
http://www.volvo200klub.dk/index.html