Ravnen skrev:
[
Så er sagen vel egentlig klar.
En Streetracebil er en bil der lige er blevet synet 5 min før et arrangement er 100% standard incl std. luftfilter og Blaupunkt radio, er det der hvor du vil hen?
Jeg mener helt bestemt at jeg sagde at man kunne rette det regelement til så det kom til at passe vores forhold...
Nu drejer du så diskussionen ud af propertioner.
Det er ikke der jeg vil hen, og har aldrigt givet udtryk for det.
Hvis der skal laves et modspil til DASU, så skal det ikke være et tilrettet svensk reglement, men derimod helt og holdent skræddersyet til de biler vi har i dansk race, pr dags dato. DVS; definere hvilke biler i DK der er for ekstreme til en streetklasse, og hvilke der ikke er.
Dollos TwinEngine er een gang blevet erklæret for ekstrem på en tvivlsom beslutning. Men hvad med de andre aktive biler, er der ingen af dem der er for ekstreme, eller er det ikke ekstremt nok endnu?
Det er ikke en provokation Ravn; det er et spørgsmål der er nøglen til det forbandede reglement(hvis det skal passe til de biler vi HAR)
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!