@ Westmus
Citat:
Forrygende underholdende tråd forøvrigt. ..men som "yugo turbo" skrev sidder jeg også meget og undre mig over hvad positivt folk mener denne gang hakken på hinanden skulle bidrage med? Hvis man vil en fremtid med masser af race og helst fælles regler, er det sgu da med at finde de positive ting fra der laves nu også så forsøge at bygge videre derfra..men tilsyneladende er det sjovere at grave hullet større og større, ved istedet kun at lede efter fejl hos hinanden. Endda imens de "onde" dragrace folk står med en fremstrakt hånd i forsøget på at nærme sig streetracerne.
Nu er mit liv ikke centreret omkring PP og dem der kender mig ved at jeg faktisk det seneste år har udråbt det til min "legeplads" hvor der nogle gange er rigtig gode og spændende diskussioner - men hvor det også er det sted hvor vi krydser klinger på et fuldkommet plat og tåbeligt niveau - men som du selv siger kan det være ret underholdende.
Så når jeg ikke lige får et flip og skal ind og "lege" med hr. Ravn og hans håndgangne mænd, så hører jeg faktisk til blandt den gruppe der samtidig har tid og overskud til at bidrage aktivt ude på banerne til streetrace sportens positive udvikling i Danmark. Det er derude jeg scorer mine point - lad der ikke være tvivl om det
Og nej - jeg ser ikke dragrace folk som onde (tværtimod) men jeg ser at dragrace og streetrace har forskellige målgrupper og kulturer, dette er jo bl.a. helt åbenlyst når et dragrace klub arrangement trækker 20 biler og 0 tilskuere - mens et streetrace arrangement trækker mellem 100 til 150 deltagende biler og et par tusinde tilskuere
Det skal ikke læses som om at "vi" er bedre og alle andre er nogle fjolser - det er bare en bekræftelse af at vi rammer forskellige målgrupper. Alle i NDCD's ledelse ved at vi masser af gange har strakt hånden ud og været i dialog om hvordan vi kunne hjælpes med at skaffe den baneplads som vi ihvertfald er enige om at vi deler.
Alle de streetrace der har været afviklet udenfor DASU's regi har været afviklet efter 98% enslydende regler og det er blevet værdsat af deltagerne. Der pågår et kæmpe arbejde i kulissen netop nu som skal gøre succeserne fra Sindal og Holeby endnu større næste år. Er der andre som vil være med i dette arbejde er de mere end velkomne, blot de ligesom jeg selv respekterer at beslutninger tages ud fra demokratiske flertals principper.
Håber dette gav lidt indblik i, at det du efterspørger bestemt foregår derude, hvad du læser på PP er bestemt ikke udtryk for den virkelig verden som jeg oplever ude på banerne når jeg snakker med deltagere og tilskuere - og heldigvis for det.
Efter dette korte tilfælde af seriøsitet - må jeg vist lige tilbage i legestuen
/Hartvig