hYe skrev:
Men nogen gange så kan jeg tage mig selv i at tænke, det er kun danskerne der kan gøre sådan..
Ja - og det kan man jo ikke forklejne dig i, men sådan er det bare ikke i virkeligheden.
Tro mig - her i DK er vi så slet ikke så racistiske som vi går og tror vi er.
Vi er bare blevet dømt til det (det danske folk), i debattens og retorikens navn, af dem der har fundet ud af at udnytte det.
Fx diverse indvandrer-sammenslutninger, muslimske organisationer, oppositionen i dansk politik, etc....
Hvis vi tager og vender blikket ud af mod resten af Europa, hvis regeringer primært består af Socialdemokratiske partier, så er deres officielle holdning den samme som den vi DK ligger under.
Men hvis vi kigger på befolkningen (altså den indfødte) så er holdningen en helt anden!!!!
Der findes ikke værre racister end i fx Frankrig og Italien, og Spanien.
Det er ikke for at fornærme eventuelle personer derfra, men derimod et faktum.
Så jeg synes ikke at der forkert af danskere (både indfødte og statsborgere) at trække i håndbremsen nu, og sige at nu stopper det!
Nu sætter vi krav, nu står vi ved vores meninger og nu sætter vi danskerne og den danske kultur højest, og nu vil vi ikke ligge underdrejet længere for en forfalsket og usand debat.
Jeg er vil sige at jeg desuden er helt enig med Møffe i langt de fleste af hans synspunkter og meninger!!!