Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin

Så hiver vi lige bremsen. Kommentarer/vittigheder om at folk skal skydes hører selvsagt ikke hjemme på det her forum. Hold det væk og hold en sober tone!

Mvh Jakob

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
<<< *** sætter sig ned med popcornene og venter på at den næste "min bil stjålet" tråd starter ***

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Wanker skrev:
<<< *** sætter sig ned med popcornene og venter på at den næste "min bil stjålet" tråd starter ***
No offence, men jeg tror du kommer til at vente længe, førend der kommer en "Min bil er stjålet, skyd og hæng de svin" - tråd....

Meget længe endda.
Der er en lidt speciel ånd her på Powerpage, og det vildeste vi reelt diskuterer, er om "gæst" kan få lov til at skrive i trådene eller ej.

Det har jeg det faktisk rigtig godt med.
Hvis man vil diskutere store samfundsmæssige ikke-bilrelaterede problemer, så bør man efter min mening finde andre fora.
Og nej, jeg gider ikke remse dem op.....

Men der er eddermame nok af dem til, at vi ikke behøver at have den slags diskussioner på Powerpage.

VH Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
om det skal diskuteres eller ej.. selvfølgelig skal det det. og naturligvis også på powerpage. hvorfor skulle dette forum være et så hellig sted at man ikke må argumentere for/imod en ny samfundstrussel.. er det ikke lidt som afgifterne på bilerne? vi er næsten alle imod den og har en mening om den. men må den hellr ikke diskuteres. eller piger i G-streng. er det en debat der ikke skal finde sted på PP? nej det handler ikke om biler. men det berøre os alle. så hvorfor ikke have dett op til debat. om så der står at de alle skulle henrettes som de vantro hunde de er.

som sagt før. jeg er DANSKER, og hver gang jeg ser en sortsmusket person som har været i retten pga voldtægt eller bandekriminalitet så sidder jeg og bander og svovler over sådanne nogle samfundsnassere og voldsmænd. det samme gør jeg skam over danske forbrydere. dog ikke så meget som når en "gæst" bryder husets regler.

og lige netop muslimer og andre sydlændinge har et problem med god normal opførsel og opdragelse. et eks er alle de udlændinge fra østlandene (estland,letland,litauen +div) hvor tit ser man dem i gadebilledet. man genkender dem somregl på deres bilers nummerplader. men man hverken ser de, eller fornemmer dem når man er i byen. de går ikke rundt og råber højlydt. de forsøger ikke åbenlyst at over holde deres traditioner.

hvordan kan et folkefærd finde ud af dette når et andet ikke kan? jeg ved da godt at østlændinge ikke er så synligt anderledes. men de har nogle træk som er mere "russiske" end danske. og stadig ser og høre man sikker kun ca 10-20% af dem. men de kan gøre sig usynlige. hvorfor pokker kan muslimer ikke tage dette ved lære.selv kinesere og japanere kan dette. de er endda synligt ikke danske.

er de i tvivl kan de lave et stamtræ over deres slægt. gad vide hvormange genarationer der kommer fra DK. sikkert kun 2-3 genarationer. de er ikke dansker så.min far er sq ikke nordmand bare fordi han bor i norge og er født i abildå (vestjylland).

muslimer skal til at lade være med at opføre sig som ofre for alt. alle er uretfærdige over for dem. og de har så pisse ondt af dem selv. lige som en 5 årig dreng der ikke får sin vilje. det er pisse træls at høre på i længden. og vi har hørt på det i 20 år nu. alle de problemer de har er nogle de selv er skyld i. en krig starter ikke sig selv. men de fatter det stadig ikke. hvornår er der nogen der sidst har hørt eller set EN indvandre mod en anden person i en ærlig slåskamp? jeg har sq aldrig. de er opfostret med at man skal være mange mange flere personer end modstanderen. om det så er 20 personer der står og sparker 1 person. gør de dette i dk er det religion og man har krænket deres ære. og de 20 personer bliver aldrig fundet fordi deres egne ikke har set,hørt eller været med til det. de dækker simpelthen over hinanden. men vender vi det hele og det var 20 danskere mod 1 indvandre. så kommer 20 personer i spjældet fordi indvandren har råbt rasisme..

det er stadig en debat der skal op. skal vi blive ved med at være de stille ofte i vores eget "hus" for muslimerne i deres hjemlande har åbenbart ikke fattet en skid af hvad billederne "symboliserede". de fatter ikke at vi skal finde os i "terror" i eget hjem. og så når vi gør noget ved det, så løber imamerne hjem til "mor" og skriger højlydt om alle de uretfærdighder de skal finde sig i. stakkels dem. de glemmer bare at fortælle om alle de gaver de får af danskere. alle de GRATISE hjælpemidler vi stiller til rådighed som samfund. det er jo nemt at glemme når man kommer i sit dyre jakkesæt med en bærbar under armen og juveler i turbanen.

jeg giver sq gerne en hånd med at smide de forskellige imamer hjem. de har krænket vores ære i stor stil. de har brudt alle æres kodex der findes i det danske samfund.
jeg stiller endda gerne min bil til rådighed.jeg vil nok køre dem til søndervig, for er man så hellig som imamer åbenbart er så må de kunne gå på vandet. så skal de bare gå på vandet hele vejen hjem. kan de ikke det. så er de åbenbart ikke hellige nok.

og hvordan kan man tilbede en person som er an-alfabet. en person der gifter sig med 9årige og ikke kan læse eller skrive?? lyder lidt som den første tegneserie på jorden.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
JEG HJÆLPER GERNE MED AT KØRE DEM OVER GRÆNSEN !!!!!!!!!!!

Og er i øvrigt helt enig med MØFFE

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Vel skrevet Møffe(med login) :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Tjaa... Nu høre jeg under ... "muslimer og andre sydlændinge"... Jeg er sydlænding, men du kan ikke se det på mig.. Du ville ikke kunne høre det hvis du talte med mig.. Men jeg vil bare gerne spørge hvad fa'en du mener med sydlændinge..?
Som i Europa eller som syd for det...
Ingen tvivl, jeg er vokset op her.. Elsker stegt æbleflæsk med persillesovs og nye kartofler..
Jeg er døbt og konfirmeret(protestant).
Men jeg har det med at blive lettere irriteret, når folk pisser på min herkomst..
Iøvrigt, så findes der en siciliensk ting.. Omerta...
Det er tavshedens lov om du vil..
Den findes der flere forskellige slags udtryk for på andre sprog og kulturer.. Bare ikke den danske..

Jeg har sku ikke selv valgt mine forældre og jeg ser nok med andre briller end de fleste herinde. Helt sikkert OPLYSNING vil være en god ting, men i har selv læst i aviserne, hvad der sker med folk som bryder "indvandrenes" omerta..

Peace out herfra .. Martin

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ja alle dem som VIL føle sig ramt er jo ikke lette at stille tilfreds........

Martin du ved jo udemærket godt hvad der menes med "muslimer og andre sydlændinge"..........eller det håber jeg du gør !!

grunden til at du netop burde vide hvad der menes er jo at du som værende DANSK (Ingen tvivl, jeg er vokset op her.. Elsker stegt æbleflæsk med persillesovs og nye kartofler..
Jeg er døbt og konfirmeret(protestant
). udemærket godt ved hvad der menes.....der er jo ikke tale om nedgørelse af Fiat og Ferarri mekanikkere, eller for den sags skyld Manuel som vaskede dine sengetæpper på ferien på Malaga !!!

SÅ som du så flot selv siger det : PEACE OUT

Vil man føle sig ramt, skal man nok finde en måde at føle sig ramt på.....

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Blade.. Det er lidt svært at forklare...
Jeg kan jo følge f.eks. dig når du som dansker siger: "Nu kan det kraftedeme være nok...."
Den sætning ryger jo også engang imellem ud af mig..
Men nogen gange så kan jeg tage mig selv i at tænke, det er kun danskerne der kan gøre sådan..
Forstå mig ret...
Jeg skal ikke angribe nogen og slet ikke forsvare.
Nu er jeg heldigvis ikke muslim, for så ville den engang i mellem indre konflikt da været gået helt bananas nu..

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
HYe så er du et godt eksempek på at vores integrations system virker. vær stolt over din herkomst. det er vi andre, det er der heller ingen forbud imod. men kommer man til et nyt land, så er det ens pligt at overholde landets regler og love, også de uskrevne. inden for husets 4 vægge kan man gøre som ens hjemlige traditioner forlanger(religion/mad) men kommer man ud på gaden er det ikke velset at fare rundt med et bedetæppe og råbe forbandelser i allahs navn( overdrivelse du ved).

ser jeg en pige i byen der er lidt udfordrene klædt på. ja så går jeg sq ikke over og kalder hende en luder, og forbander hende langt væk i guds navn. og jeg gør det slet ikke i andre lande.

men vi kan da godt indføre indvandre politik som i litauen. (jeg arbejder med sådanne personer, det er herlige mennesker) de har en landsby til indvandre fra muslimske lande. hvis en eller flere indvandre forlader den landsby for at tage ud og opføre sig som unge 2.generations indvandre til tider gør i dk (slås +div) så bliver de fundet af de lokale bander der er i litauen, om de så skal hives ud af deres seng. de bliver hevet om på bagsædet af en bil. får en omgang smæk, og bliver strippet for tøj. så får de monteret en træstamme over nakken og hænderne bliver bundet til den. (lidt som jesus) og så bliver de sluppet løs i en skov. ( de har store skove i litauen) og så kan personen selv finde hjem. det er en afstraffelse som sådanne personer kan forstå. og virker ganske fint i litauen. mafiaen gør det samme ved dårlige betalere. er muslimerne helt umulige. tjaaa. så bliver de ikke fundet igen.

det er sådan man styre dem i østeuropa. det skal helst ikke overføres til dk. men er det et alternativ?? nej, for vi er et demokratisk samfund med et velfungerende retssystem. hvor alle bliver retfærdigt dømt. vores "livstids" dom er på 16år. de kan ikke komme og sige vi ikke er flinke ved vores kriminelle. de har fjernsyn i deres celle. og andre "nødvendige" fornødenheder.

men det er stadig synd at muslimerne ikke kan se hvor godt de har det. dvs at de fleste ved det godt. men deres "traditioner" lader de tilfredse tie mens de utilfredse råber højlydt. og bliver set i pressen hver aften. de højlydte skaber en dårlig atmosfære og et dårligt rygte for dem der holder tand for tunge. det er detsværre deres tradition at man ikke går deres imamer imod. kristendommen havde det samme problem for 100-300år siden. hvor kirken styrede alt med hård hånd. hvis man gik imod dem, blev man henrettet som heks eller vantro. muslimerne er bare 100-300 år bagefter i deres udvikling. men der har våbene til at slå millioner ihjel. den gang vi havde kirken kune en mand slå 2-3 personer ihjel på en god dag. muslimerne har en magtfaktor de ikke kan forstå og de kan slet ikke styre den.igen det 5 årige barn som ikke kan kontrollere hans fysik og reaktioner.

det er synd at muslimerne ødelægger det for dem selv. men jeg har ikke ondt af dem så længe at det stille flertal ikke gør noget ved det. så længe folk sidder med hænderne i skødet og kikker på får de ikke min sympati. det er simpel børneopdragelse at børn skal ses men ikke høres. og er man højlydt skal man tysses til en god tone. børn kan ikke klare at de får deres vilje, for så vil de sq have den i hele tiden. og så skal der snakkes med store ord.

og lige nu står danmark som en svag forældre. vi snakker i pæne sætninger mens vores "barn" råber møgluder tilbage. jeg mener at vi skal rejse os i fuld højde og give en lussing som forstås. og derefter trøst dem. man aldrig undskylde eller give medhold. vi skal stå tilbage som en stærk nation/land. det er det eneste der giver respekt. takler vi ikke dette rigtigt, ja så kan man frygte at små udbrydergrupper i dk af 2.genarations indvandre begynder at tænke, hvis de må så må vi også. og så bliver det garenteret ikke sjovt mere. jeg skal nok være den første til at kikke på Ebay efter en 12-7. for hotdogs og frihed til at sige hvad jeg syntes er sq min religion.

men nu har vi fået ansigter på mange af de krtiske personer med muslimsk baggrund i danmark. og kan de ikke lide vores kultur og samfund generelt, så er der ingen der holder på dem. og tilbeder de deres gud så meget så burde de være i deres hjemland for at tilbede ham. ellers skal de holde op med at tude og prøve på at ændre vores samfund til noget jeg som dansker ikke kan genkende fra min barndom og min opdragelse.

lige nu overvejer jeg skam kraftigt at anbringe(mine fremtidige) børn på en god danske kristen friskole eller en anden skole med kristne relationer. for mine børn skal sq have svinekød og kristne helligdage. de skal ikke faste og bede i skoletiden og da slet ikke 5 gange om dagen. de skal ikke snakke på et sprog der ikke tilhøre den vestlige og nordiske kultur. men de skal lære at opføre sig ordenligt og tiltale andre mennesker pænt, de skal have forståelse og tolerance over for andre religioner. de skal respektere deres forældre og bedsteforældre. være gode ved alle dyr. det er ganske logiske og fornuftige ting. og lidt gammeldags. men selv det danske samfund har brug for et løft rent tiltale messigt. VI har også et ansvar for at ældre mennesker bliver fulgt over gaden. og god takt og tone er ved at forsvinde i dk. ofte er det sådan at naboen er ham der bor ved siden af. hvem han er ved man ikke.

vi har jo også et ansvar over for vores samfund. og mit indre siger, ud af landet med dem som har en anden herkomst når de ikke forstår en ganske almindelig dansk tone er fredlig og rolig. og at den almindelige dansker ikke vil høre på råben og skrigen i dagligdagen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 134 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time