K-FINN skrev:
Uden tvivl var der bedre greb(hvis man havde de rigtige dæk), men dem der havde lagt klister, var nok ikke det bedste valg.
Snakkede med en af dem der kørte motorcykel(dragster eller hvad man kalder det), han sagde det var dårlig/forkert lavet, så der ikke var optimal greb..
Finn, dem der lagde klister, udover mig selv m.fl., er indehavere af en af de hurtigste baner i Europa! det findes der timeslips der kan bekræfte.
Det nytter ikke noget at bare basere sine udtalelser på hvad en enkelt uinformeret mand har at sige, du aner ikke hvad denne person baserer sine udtalelser på, kender han til forholdene banen er blevet til under?, ved han at der var et MEGET begrænset bugdet?, ved han at vi havde noget der ligner 1 dag til at preppe?, ved han at "vores" traktor, MED vores gummi slæde, blev taget fra os op til flere gange under processen? og at denne gik i stykker, ligeledes, op til flere gange?
Tal med dem der kender til disse detaljer og dine svar vil være helt anderledes! inklusive den kører du talte med. Banen blev faktisk bedere end hvad vi havde forventet... hvilket udemærket blev bekræftet af at det var det hurtigste DHB nogensinde...
Hvad der angår Gadebiler på gadedæk, slicks m.m. så er det, som førnævnt, køreren, herunder også bilens opsætning, der er problemet i langt de fleste tilfælde...
Du bedes også venligst bemærke at det er kørerene der selv har stemt for prep!
da "nogen" kom og tog traktor og gummislæde mit i arbejdet med at preppe banen.... kunne i jo have prøvet at huske dem på hvad og hvorfor i var igang. lige netop der kunne en køreforening have sin berettigelse, efter min mening.