Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
K-FINN skrev:
Ham jeg snakkede med, sagde at der var en svensker der var ret dygtig til det, men ham havde de fravalgt pågrund af penge, om det passer, skal jeg ikke kunne svarre på.

Jeg er på ingen måde ude på genere nogen, eller kalde dem udulig, men som ravn selv skriver, det var ikke lavet godt nok, om det så var fordi der ikke var tid, mangel på materiale, eller dårlig håndværk, skal jeg ikke udtale mig om.

Uanset hvad, syntes jeg det var et fint DHB.

Så skal jeg svare... Det var Holger der blev fravalgt pga. af prisen! for satan hvor kommer de historier fra... og igen Finn, banen fejlede ikke noget, den var bare ikke blevet preppet- dampet af eller kald det hvad du vil, færdig om lørdagen, hvorfor grebet også manglede til at starte med, men dette er ikke unormalt ved nypreppede baner og slet ikke når vejret viser sig fra sin gode side med den varme, så trackbiten "sveder" op fra underlaget og formegentlig også årsagen til at de fleste af de tunge drenge ventede til over middag med at køre, desværre må jeg sige, for vi havde brug for at de lagde noget mere af det rigtige gummi i asfalten...

Til næste år (skulle det være...) starter vi op med et forhåbentlig større budget og i god tid så banen er helt klar fra starten af... den vil dog aldrig blive lige så god som en rigtig Dragbane, det er økonomien og asfalten simpelthen for dårlig til...

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Hvad mener du med hvor kommer de historier fra?, er det ikke rigtigt ?

Syntes du skyder efter den forkerte, jeg siger bare hvad der blev snakket om i krogene.

Når en starlet med 218hk med fwd uden spær og gade sliks, kan køre 21.69, ja så syntes jeg det er en ganske fin bane..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

K-FINN skrev:
Hvad mener du med hvor kommer de historier fra?, er det ikke rigtigt ?

Syntes du skyder efter den forkerte, jeg siger bare hvad der blev snakket om i krogene.

Når en starlet med 218hk med fwd uden spær og gade sliks, kan køre 21.69, ja så syntes jeg det er en ganske fin bane..

Finn, jeg skyder sku ikke efter nogle, men jeg prøver bare at kaste lys over land, røverhistorier og ammestuehistorier er der sku nok af herinde og andre steder for den sags skyld, begge de mc kørere der kørte på banen var ganske udemærket tilfredse med banens beskaffenhed forholdene taget i betragtning, det VED jeg fordi Morfar har talt med dem begge efterfølgende, lige så vel at Holger Dueholm ikke er svensker - endnu...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
K-FINN skrev:
Uden tvivl var der bedre greb(hvis man havde de rigtige dæk), men dem der havde lagt klister, var nok ikke det bedste valg.

Snakkede med en af dem der kørte motorcykel(dragster eller hvad man kalder det), han sagde det var dårlig/forkert lavet, så der ikke var optimal greb..

Finn, dem der lagde klister, udover mig selv m.fl., er indehavere af en af de hurtigste baner i Europa! det findes der timeslips der kan bekræfte.
Det nytter ikke noget at bare basere sine udtalelser på hvad en enkelt uinformeret mand har at sige, du aner ikke hvad denne person baserer sine udtalelser på, kender han til forholdene banen er blevet til under?, ved han at der var et MEGET begrænset bugdet?, ved han at vi havde noget der ligner 1 dag til at preppe?, ved han at "vores" traktor, MED vores gummi slæde, blev taget fra os op til flere gange under processen? og at denne gik i stykker, ligeledes, op til flere gange?

Tal med dem der kender til disse detaljer og dine svar vil være helt anderledes! inklusive den kører du talte med. Banen blev faktisk bedere end hvad vi havde forventet... hvilket udemærket blev bekræftet af at det var det hurtigste DHB nogensinde...

Hvad der angår Gadebiler på gadedæk, slicks m.m. så er det, som førnævnt, køreren, herunder også bilens opsætning, der er problemet i langt de fleste tilfælde...

Du bedes også venligst bemærke at det er kørerene der selv har stemt for prep!
da "nogen" kom og tog traktor og gummislæde mit i arbejdet med at preppe banen.... kunne i jo have prøvet at huske dem på hvad og hvorfor i var igang. lige netop der kunne en køreforening have sin berettigelse, efter min mening.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
Ravnen skrev:
K-FINN skrev:
Uden tvivl var der bedre greb(hvis man havde de rigtige dæk), men dem der havde lagt klister, var nok ikke det bedste valg.

Snakkede med en af dem der kørte motorcykel(dragster eller hvad man kalder det), han sagde det var dårlig/forkert lavet, så der ikke var optimal greb..

Finn, dem der lagde klister, udover mig selv m.fl., er indehavere af en af de hurtigste baner i Europa! det findes der timeslips der kan bekræfte.
Det nytter ikke noget at bare basere sine udtalelser på hvad en enkelt uinformeret mand har at sige, du aner ikke hvad denne person baserer sine udtalelser på, kender han til forholdene banen er blevet til under?, ved han at der var et MEGET begrænset bugdet?, ved han at vi havde noget der ligner 1 dag til at preppe?, ved han at "vores" traktor, MED vores gummi slæde, blev taget fra os op til flere gange under processen? og at denne gik i stykker, ligeledes, op til flere gange?

Tal med dem der kender til disse detaljer og dine svar vil være helt anderledes! inklusive den kører du talte med. Banen blev faktisk bedere end hvad vi havde forventet... hvilket udemærket blev bekræftet af at det var det hurtigste DHB nogensinde...

Hvad der angår Gadebiler på gadedæk, slicks m.m. så er det, som førnævnt, køreren, herunder også bilens opsætning, der er problemet i langt de fleste tilfælde...

Du bedes også venligst bemærke at det er kørerene der selv har stemt for prep!
da "nogen" kom og tog traktor og gummislæde mit i arbejdet med at preppe banen.... kunne i jo have prøvet at huske dem på hvad og hvorfor i var igang. lige netop der kunne en køreforening have sin berettigelse, efter min mening.
MVH søren

Nu var det ikke sådan det hang sammen...

Traktoren var lånt til formålet, desværre var den, hvad vi ikke vidste, også lovet ud til andre, lesson learned! til næste år lander vi med eget (køreforeningens...) udstyr, mere er der ikke at sige til det...

Udover det så nåede vi hen over weekenden, at slide et par ellers udemærkede forhjul ned til lærredet med et fladt hjul som resultat, så lidt har vi da brugt den...

Billede

Titel:
Mester Medlem

det jeg mener er at lige netop på det tidspunkt, hade det været på sin plads, at fortælle at det var racet der gik forud for alt andet.
altså hvis man hade den mening?
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
det jeg mener er at lige netop på det tidspunkt, hade det været på sin plads, at fortælle at det var racet der gik forud for alt andet.
MVH søren

...Og hvor var du, Søren?

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
lqs skrev:
MVH søren

...Og hvor var du, Søren?
er dette et råb om hjælp?
eller er det noget helt andet?
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Søren, mit liv er for kort til dine julelege, hvis du har noget konstruktivt, så kom med det, ellers stopper vi her...

Billede

Titel:
Mester Medlem

hvorfor blot ikke svare på spørgsmålet? det hænger jo egentligt en hel del sammen med tråden om kørerforeningen. altså den der sørger for at lave regler, samt for at de overholdes. samt stiller krav overfor dem der laver løb.
MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time