Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 16:34

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 156 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Pas på i ikke går i selvsving...

Når en org. turbo går i stykker er det i langt de fleste tilfælde folks egen skyld, enten ved fejlmontage eller hårdt brug og ved hårdt brug mener jeg langt over 2 bars ladetryk f.eks. i forbindelse med motorsport el. lign. , det gør sig selfølgelig også gældende ved de skod kopier i er så glade for, men i kommer bare ikke uden om at der er så mange flere af disse der går i stykker, i min verden gør det dem til skod turboer - og fordi de kommer fra Kina er det osse 5 kolonne virksomhed imod den vestlige verden, men det er en anden historie...

Og dig Sidious.. du lukker bare røven Billede(indrøm at de 2 K16 holder til mere end de burde og at det havde ALDRIG havde gået med 2 sammenlimede Kina blik snegle)

Desværre for jer så ligger bevisbyrden hos jer, jeg har set mange dokumenterede eksempler på at Kina lort stinker og hvis i ikke kan lide at jeg hele tiden minder jer om det så det bare ærgeligt...

Og selvom at i skulle kunne komme til at bevise at jeres lort kan holde, så udfører i stadig økonomisk vold på den vestlige verden med jeres 5 kolonne import og DET vil i aldrig få fred for at høre for....

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Ravn hvorfor alverden skulle vi bruge tid på og overbevise dig om det.
Er da total ligeglad med, om du kan lide kina turbo eller ej.
Fuldstendig som du er ligeglad med at jeg syntes en garrett er en dyr skod turbo.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Finn, sålænge debatten kører vil det jo være sådan... jeg siger det ene i siger det andet, jeg behøver ikke at bevise at original turboer virker, for det gør de, sålænge der ikke er en idiot der "gnistbearbejder" olie tilførelsen med en vinkelsliber, jeg mener at sagen er en ganske anden med jeres skrald turboer som bunker i hobetal... hvilket foriøvrigt minder mig om en tosse jeg havde rendende herude på mit værksted for en del år siden, han mente at hvis jeg var efter ham for ti gange at have lave den samme fejl så var det iorden at modagumentere fordi jeg havde lavet den samme fejl een gang, vi blev heller aldrig enige....

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ja ravn,men problemmet er du generalicere ALLE kina turbo'er, og det er ikke fair, da vi har mange exempler på det kører fint læmge, også med højt ladetryk.
Men lad det nu ligge, orker ikke diskutere igen.
Folk må drage deres egen erfaring, og det tror jeg de har gjort, siden der sælges så mange kina turbo'er.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: det mørke jylland
Ravnen skrev:

Når en org. turbo går i stykker er det i langt de fleste tilfælde folks egen skyld, enten ved fejlmontage eller hårdt brug og ved hårdt brug mener jeg langt over 2 bars ladetryk f.eks. i forbindelse med motorsport el. lign. , det gør sig selfølgelig også gældende ved de skod kopier i er så glade for, men i kommer bare ikke uden om at der er så mange flere af disse der går i stykker, i min verden gør det dem til skod turboer - og fordi de kommer fra Kina er det osse 5 kolonne virksomhed imod den vestlige verden, men det er en anden historie...

Og dig Sidious.. du lukker bare røven Billede(indrøm at de 2 K16 holder til mere end de burde og at det havde ALDRIG havde gået med 2 sammenlimede Kina blik snegle)

Desværre for jer så ligger bevisbyrden hos jer, jeg har set mange dokumenterede eksempler på at Kina lort stinker og hvis i ikke kan lide at jeg hele tiden minder jer om det så det bare ærgeligt...

Og selvom at i skulle kunne komme til at bevise at jeres lort kan holde, så udfører i stadig økonomisk vold på den vestlige verden med jeres 5 kolonne import og DET vil i aldrig få fred for at høre for....

hehe :D
(1) ja nogle tror jo at en garrett turbo kan sluge sten på størelse med
vindruer ikk ravn.. det kommer der jo ikke noget godt ud af.... :ha:

(2) ang mine k16! ja så har de holdt fint i forhold til hvad de burde.
men nu dømmer du på forhånd ang hvad kina lader kunne holde til
for det har du ikke en skid ved om.. :damn:
da du jo ikke har prøvet en eneste af den.. :grr: men nu skal jeg få 2 kina lader til ford'en, godt nok lidt større men så ser vi hvad de holder til..
så kan jeg bedømme om der er noget crap eller ikke :gnaek:
på den måde har JEG fået en erfaring riger, ikke det der med hvad andre
sige og gør, det gør jeg også..

(3) det er din holdning ang kopi ting.. så er det godt at der findes mange holdninger...
:rock:

(4) bruger du slet ikke kopi ting???? bare et eller andet :reading:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Darth Sidious skrev:
Ravnen skrev:

hehe :D
(1) ja nogle tror jo at en garrett turbo kan sluge sten på størelse med
vindruer ikk ravn.. det kommer der jo ikke noget godt ud af.... :ha:

(2) ang mine k16! ja så har de holdt fint i forhold til hvad de burde.
men nu dømmer du på forhånd ang hvad kina lader kunne holde til
for det har du ikke en skid ved om.. :damn:
da du jo ikke har prøvet en eneste af den.. :grr: men nu skal jeg få 2 kina lader til ford'en, godt nok lidt større men så ser vi hvad de holder til..
så kan jeg bedømme om der er noget crap eller ikke :gnaek:
på den måde har JEG fået en erfaring riger, ikke det der med hvad andre
sige og gør, det gør jeg også..

(3) det er din holdning ang kopi ting.. så er det godt at der findes mange holdninger...
:rock:

(4) bruger du slet ikke kopi ting???? bare et eller andet :reading:

Du kan jo prøve at finde nogle på min bil, hvis du kan Mark, det eneste jeg ikke er sikker på er mine stænger, som jo nok desværre kan komme fra det store lorteland i øst

Mark jeg har ikke kun een holdning til kopi stumper det ved du godt, jeg har mange.

1. Generelt dårlig kvalitet.
2. Import fra østen især fra Kina underminerer den vestlige økonomi.
3. Andre har betalt for den udvikling som bagmænd i Kina lever godt af, med køberens hjælp.
4. Kineserene har et kæmpe problem med menneskeretigheder og dyrevælfærd.
5. Seriøse forhandlere/værksteder m.f. i vesten bliver færre da det ikke kan svare sig at investere i kvalitet, god service og udvikling.
6. P.g.a. punkt 5: vil flere mindre seriøse forhandlere/værksteder m.f. poppe op som rotter og forsvinde i et væk (med kundernes penge)

Mht. til erfaring med lorte stumper tjaa. du har jo ligesom heller ikke nogle forudsætninger for at omtale Holocaust som noget der virkelig er foregået, for du har jo ikke selv oplevet det... er det der du vil hen?

Billede

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
er der nogle der kan vis nogle steder hvor en kina lader spaker røv ??

her er lidt der virker ..

http://www.youtube.com/watch?v=Z8vPPnspu6Y

http://www.youtube.com/watch?v=Iiy8sYEE8iA

http://www.youtube.com/watch?v=RomCIKez7Lw

http://www.youtube.com/watch?v=uO1782B6RZw

jeg glæder mig til at se xs-power turbo gøre det . :coffee:

Titel:
Mester Medlem

Fakta er jo at Kina er i stand til at lave produkter med et kvalitets niveau, der er godt nok til RIGTIG mange anerkendte firmaers produktion (SLET ikke kun tuning)!

Og ja.. Selvfølgelig har Ravnen masser af produkter i hans bil med stumper i fra kina. Han ved det ganske enkelt bare ikke! Han har også masse af stumper i hans hus, som reelt er produceret i Kina eller hvor af dele af produktet er fra Kina.

I kan mange Kina produkter nærmere betegnes som parallelimport -

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

kolermanden skrev:
er der nogle der kan vis nogle steder hvor en kina lader spaker røv ??

her er lidt der virker ..

http://www.youtube.com/watch?v=Z8vPPnspu6Y

http://www.youtube.com/watch?v=Iiy8sYEE8iA

http://www.youtube.com/watch?v=RomCIKez7Lw

http://www.youtube.com/watch?v=uO1782B6RZw

jeg glæder mig til at se xs-power turbo gøre det . :coffee:

Faktisk kører den 4agte med flest HK i danmark med en kina turbo, helt nøjagtigt 559hk ved 2 bar på en 1,6L det er faktisk en litter effekt på 349hk, vel og mærke på STANDARD toyota dele, eneste tuningsdel der er i, er et sæt knaster. Sjovt nok 15 hk MERE end en ORGINAL GT35R i samme trim.
Sååååå deeeeeet.

Btw kjolemand, du nævner altid xs-power, der er altså mange andre leverandøre end dem, og forskel på kvalitet at turbo'er.

Titel:
Mester Medlem

Jaaaa... Sparker røv ved jeg nu ikke, men både min egen og Madses bil laver begge 300hk og 300hk plus med Kina turbo. Ca. 1,2 bars tryk på begge biler pt. Kørt længe nu uden problemer, som kan tilskrives turboerne!

Hvis vi snakker SPARKER RIGTIG røv biler - Så var Henriks noget tidligere indlæg jo meget rammende. De virkelig hurtige biler hvor folk nemt kaster 50k efter en gearkasse f.eks. - I deres budget er der altså bare plads til noget bling bling effekt også og de køber ikke i den billige ende...

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 156 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time