Nu har jeg også været med herinde i et par år efterhånden, og den nærhed der var herinde før er faldet en del.
Der har været en del mudderkast her indenfor de sidste 2 år, måske noget af forklaringen ligger deri? er ret sikker på at der sidder nogle derude som brænder inde med et spørgsmål i frygt for at blive trynet af kloge hoveder.
Vi er hurtige til at henvise til google når folk stiller de samme spørgsmål igen og igen (mig selv inklusiv) Det er i hvert fald en party-killer.
Noget af forklaringen for dette ligger nok i den "bølge" af BG brugere der kom i en periode med useriøse spørgsmål.
Et andet minus i mine øjne er (som LQS nævnte) at der er flyttet rundt i forum og det derfor ikke er ligetil at finde hvad man søger.
Af en eller anden grund virker det som om at folk er skræmt væk eller bare har fået andre ting at tænke på i livet. (Drejer det her sig måske om et generationsskifte?)
For mit eget vedkommende er det ikke blevet til så meget bilbyggeri som man kunne håbe på, men eftersom at man bliver ældre kommer der andre ting i livet der betyder mere end at køre ræs hver weekend i en gammel lada med "konstruktive ændringer"
(enhver synsmand/politimand ville henrette mig på stedet såfremt han kastede et blik under hjelmen på den bil) og med den tanke i baghovedet hver gang bilen blev luftet blev det til sidst for meget..
MEN det betyder ikke at den barnlige sjæl er væk.. tværtimod.

Div speedbåde, crossere, motorcykler sluger nu alt min tid.. Jeg ville gerne berette om det herinde på PF men synes ikke rigtigt at det altid passer ind..