Captain Slow skrev:
jeg forstår formålet, men på ingen måde fremgangsmåden, og accepten af de åbenlyse mangler. OG arrogancen overfor dem der siger dem imod, konstruktivt eller ej
er helt klar over mine indlæg er knapt så stuerene, men i min verden forbliver en spade en spade og en skovl en skovl,,må så også tage de drøje hug det bærer med sig...
jojo, startede selv på gadeplan, men som jeg ser det er det svært at trække folk over i det mere seriøse, hvis man åbner for, for meget for det "gadepjank"
og accepterer de mangler der er ved disse
Forholdene er da langt fra acceptable for de seriøse, men folk kommer jo heller ikke for at se en astra 1.6 nz blive skudt af med 17" raze fælge der vejer 15kg stykket...
Mht til accepten af mangler, så er det vel at få det bedste ud af en given situation indtil det frække sker, og banen er klar.
Respekt for din mening, og dine ærlige og hudløse svar, man kan jo ikke blive sur over et ærligt svar
Jeg mener bare også at man skal huske at støtte op om projekterne, hvis man håber på en seriøs bane ved korskroen.
Den kommer ihvertfald ikke flyvende ned i skødet på dem som kun kan se det negative