Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 11:20

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

lqs skrev:
. lad tingene være som de er, men afskaf GARAGEFUSKERNE, det minder for meget om A og B hold, eller alm kontra VIP medlemmer. MVH søren

Udtaler du dig nu ikke om en del af forummet du aldrigt har besøgt?

VIP medlemmer er måske en lille smule overdrevet.....bare lidt.... :coffee:

Det er jo ikke fordi adgangskravene er horrible....Det er faktisk MEGET MERE omstændigt at logge på Ebay.....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

HenrikGM skrev:
lqs skrev:
. lad tingene være som de er, men afskaf GARAGEFUSKERNE, det minder for meget om A og B hold, eller alm kontra VIP medlemmer. MVH søren

Det er jo ikke fordi adgangskravene er horrible....Det er faktisk MEGET MERE omstændigt at logge på Ebay.....

Ikke fordi at jeg er den vilde bruger af Garagefuskerne, men jeg syntes det er ærgeligt at den del bliver "offentlig", det er egentlig ikke fordi jeg har et virkelig godt argument. Men jeg syntes at det er rart at folk som har adgang til det forum er folk som bruger PP ofte og ikke bare er en der har oprettet en bruger for sjov.

Mvh Jon

Forresten, sad lige og tænkte på om det kun er mig der syntes det kunne være både sjovt og nyttigt at ha en chat af en art, både til at sludre i, men også hvis man lige står med håret i postkassen ude i garagen og har brug hjælp.

Titel:
Mester Medlem

HenrikGM skrev:
lqs skrev:

aldrig besøgt, og kommer sandsynligvis heller aldrig til det! men prøv at forklare hvilke ting der skrives om der der ikke tåler offentlighedens lys? man kan jo også prøve, at kigge på, hvilke andre gamle/ivrige brugere her på PF, der heller ikke har meldt sig i VIP afdelingen. bagefter må ejeren af siden så bestemme om det er den vej han ønsker.... MVH søren

Titel:
Moderator

lqs skrev:
[] aldrig besøgt, og kommer sandsynligvis heller aldrig til det! men prøv at forklare hvilke ting der skrives om der der ikke tåler offentlighedens lys? man kan jo også prøve, at kigge på, hvilke andre gamle/ivrige brugere her på PF, der heller ikke har meldt sig i VIP afdelingen. bagefter må ejeren af siden så bestemme om det er den vej han ønsker.... MVH søren

For det første er der ingen VIP afdeling.
For det andet er det ikke mere lukket end at det stadigt er at betagte som offentligt, iogmed alle der har haft interessen har fået en åben dør.

For det tredje taler antallet af tilmeldinger ret mange gamle/ivrige/aktive medlemmer. Egentligt er det langt størstedelen af de ivrige/gamle/aktive medlemmer af PowerForum der har gjort sig umagen at lave et indlæg så man får ansigt på hvem der der hvem.

Antallet er klar tilkendegivelse af at folk har interessen, og jeg synes det er en skam at du fra sekund1 vælger en negativ holdning til noget du aldrigt har set.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Ravnen skrev:
lqs skrev:
den side som jeg fornemmer du skæver til, er gennemsyret af en helt anden ånd. antallet af indlæg, og ikke mindst seriøsiteten i samme, er grundliggende anderledes end noget af det der skrives her. tror ikke der PT er grundlag for at efterligne. lad tingene være som de er, men afskaf GARAGEFUSKERNE, det minder for meget om A og B hold, eller alm kontra VIP medlemmer. MVH søren

Hvor lang tid tager det lige for en seriøs bruger at lave 25 indlæg?

Jeg kan slet ikke se hvad der skulle være VIP-agtigt mht garagefuskerne, men ser det udelukkende som en bonus at man kan læse lidt om de andre folk på siden. Og at der er lidt krav mht. antal indlæg, gør jo bare at man ikke så tit kommer til at læse om personer som bare kigger forbi og forsvinder igen kort efter.

Bortset fra det, så er jeg fint tilfreds med den nuværende opdeling. Jeg kan godt se hvor Ravnen vil hen, men jeg tror ganske simpelt ikke at der er trafik nok til en yderligere opdeling af grupperne. Det er sgu så trist med halvtomme grupper.

.

Titel:
Mester Medlem

HenrikGM skrev:
lqs skrev:
[] aldrig besøgt, og kommer sandsynligvis heller aldrig til det! men prøv at forklare hvilke ting der skrives om der der ikke tåler offentlighedens lys? man kan jo også prøve, at kigge på, hvilke andre gamle/ivrige brugere her på PF, der heller ikke har meldt sig i VIP afdelingen. bagefter må ejeren af siden så bestemme om det er den vej han ønsker.... MVH søren

For det andet er det ikke mere lukket end at det stadigt er at betagte som offentligt, iogmed alle der har haft interessen har fået en åben dør.

For det tredje taler antallet af tilmeldinger ret mange gamle/ivrige/aktive medlemmer. Egentligt er det langt størstedelen af de ivrige/gamle/aktive medlemmer af PowerForum der har gjort sig umagen at lave et indlæg så man får ansigt på hvem der der hvem.

Antallet er klar tilkendegivelse af at folk har interessen, og jeg synes det er en skam at du fra sekund1 vælger en negativ holdning til noget du aldrigt har set.
for det første kære HENRIK.
prøv at lad være med at skrive at din personlige mening nødvendigvis er lig med FAKTA. min og andres personlige mening er at dette er noget der ligner en VIP afdeling. hvis det er offentligt... hvorfor er der så disse adgangskrav? om man har brug for at udstille sit ansigt eller for den sags skyld bil, er forskelligt fra person til person. der er mange muligheder for dette. bla FACEBOOK eller BG!
endelig er jeg glad ved at du er klar over at det kun tog mig et sekund at tage stilling til dette emne. det viser da, at du trods alt.... mener jeg er i stand til lynhurtigt at tage stilling til noget så vigtigt!
MVH søren ikke bruger af farcebook

Titel:
Admin
Admin

lqs skrev:
HenrikGM skrev:
lqs skrev:

for det første kære HENRIK.
prøv at lad være med at skrive at din personlige mening nødvendigvis er lig med FAKTA. min og andres personlige mening er at dette er noget der ligner en VIP afdeling. hvis det er offentligt... hvorfor er der så disse adgangskrav? om man har brug for at udstille sit ansigt eller for den sags skyld bil, er forskelligt fra person til person. der er mange muligheder for dette. bla FACEBOOK eller BG!
endelig er jeg glad ved at du er klar over at det kun tog mig et sekund at tage stilling til dette emne. det viser da, at du trods alt.... mener jeg er i stand til lynhurtigt at tage stilling til noget så vigtigt!

Kære Søren
En ting er holdninger, dem har vi alle og i alle retninger og heldigvis for det. Det er det indlægget beder om, og det der er med til at flytte hegnspællene! MEN det er for mig fuldstændig unødvendigt og uforståeligt hvorfor, og hvordan du gider ligge en sådan negativ fremmarch for dagen. Din tone mod seneste kommentar på dit indlæg bedes du tage andet steds. Den er fuldstænding unødvendig og meget trættende i længden!!

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Hans får havde hovedpine...

Jeg syntes at man udover de 25 indlæg også skal tage ti stærke...

Billede

Titel:
Moderator

lqs skrev:
[] for det første kære HENRIK.

Fornemmer jeg sarkasmen hvisle ud imellem tænderne? :gnaek:

Nu har jeg lige prøvet at gøre som du foreslog: Kigget på fordelingen af deltagere i garagefuskerne, og sammenlignet med de mest aktive deltagere på PF.

Ja, der er nogen af de mest aktive der har valgt ikke at deltage.

Men af de 10 mest aktive PF brugere(målt på antal indlæg) er de 7 deltagere i garagefuskerne.
Du vil naturligvist jamre over de sidste 3 der ikke er med. Dem er du 1 af. De sidste to er generelt ikke ret aktive længere, feks har een af dem kun skrevet 2 indlæg de sidste 6md. Resultatet er det er at af top 10 er du den eneste reelt aktive der ikke er med.

Brugerne i garagefuskerne, har samlet skrevet over 40.000 indlæg. De 71 personer tegner sig for 29,4% af samtlige indlæg i PFs historie.

Så 71 ud af 2689, eller 2,6% tegner sig for 29,4% af alle indlæg i PFs historie, og de er alle deltagere på garagefuskerne.

Det kan man ikke kalde andet end godt besøgt, ellerikke med pessimistbriller på.

20 ud af de 71 på garagefuskerne har alle skrevet mere end 500 indlæg pr næse, eller i gennemsnit næsten 1500 indlæg.

For ejeren er det nok ikke så vanskeligt at bestemme sig for hvor han vil hen, og det er heldigvist ganske frivilligt, men det kommer ikke til at lykkes dig at nedgøre den del af forummet kun på påstande. :coffee:

Citat slut.

Titel:
Mester Medlem

ejeren JACOB og tror dig HENRIK, vil lave en dansk SAVARKLON.
det ville da også være en drøm!
men prøv lige at tæl mængden af indlæg på savar og sammelign med PF..... derefter prøv at kig på hvilke mennesker der bla skriver på savar... derfra hvor PF er pt og til den drøm er der utroligt langt.
eller mere end det! vil PF blive bedre ved at sprede de sparsomme indlæg der er ud på 3 gange så mange afdelinger? vil det se mere spændende ud for en evt førstegangsbruger? MVH søren
ps. et billede af undertegnede ville IKKE give flere besøgende på siden....
HENRIK ved det passer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time