Ferrari Killer skrev:
møffe skrev:
lqs skrev:
start med at forklare hvad vi pt bruger forsvaret til?
MVH søren
opdragelses anstalt til de skide sjællændere med mors pat i munden og en brosten i hånden.
Hov, hov! Tøv en kende!
Mange af de satans såkaldte venstreorienterede bøsserøve, der render rundt og kaster med brosten, og tuder når de bliver fanget af den lange arm, er stort set ikke andet end studerende emigranter over fra jer af.
Hvad fanden opdrager I dem med? Eller er der mangel på samme?
Jeg kender ikke en eneste "indfødt" der har eller render rundt og laver ballade.
Og hvis der endelig er indfødte der laver ballade, så må det sgu være rigtige "kjøvenhavnere" inde fra broerne. (dem gider vi andre sgu heller ikke at lege med)
Og derudover kunne alle unge mænd - selv hårdkogte marktrampere fra det vestlige af det vestligeste - have godt af at komme ind og få lidt opdragelse på sig.
Det er sundt for sjælen!
Så forsvaret er godt for meget. Husk på - det skaber også arbejdspladser.
Og så ringe er det altså heller ikke.
Du ved godt - at nogen af de bedste soldater i verden - det er de danske!
De kan løse konflikter i nogen af de mest hårdkogte risikoområder, uden at bruge magt, men blot ved hjælp af dialogens vej.
møffe skrev:
hvorfor betale skat når du føler alle røvrender dig???
Tjaaa - i og med at dig og resten af gydeland har valgt at afskrive momsreglen, og istedet benytte jer af den gamle betalingsform med at bytte ydelse og varer, har blot bevirket at os ærlige og altid hårdt arbejdende sjællendere, for lov til at betale til jeres kommuner som er ved at gå bankerot, gennem udligningsreformen.
Så kom ikke her og sig at du føler dig røvrendt!
Jeg ventede på hvornår du ville tage bladet for munden...
Jeg tror at det er formålsløst at diskutere med militærnægtere, alene det at de sidestiller det danske forsvar med de brostenskastene militærnægtere (deres venner?) inde fra den københavnske cestpool diskvalificerer dem fra videre diskussion, spørgsmålet er nok mere om at det ikke er deres egen utilstrækkelighed der skinner igennem, man er simpelthen bange for militæret med hvad alt det indebærer, først som 18 -19 årig hvor man var bange for at blive indkaldt (tænk hvis der var nogle der talte hårdt til en) og senere bare for at opretholde en fasade imod et måske dumt (fra)valg som yngere.
Jeg kender ingen, der har været indkaldt, som fortryder senere hen, en tur i trøjen, er for de fleste, stærkt karakterdannende og en rigtig god start på et voksent liv, med de strabadser et sådant kan tilbyde.
Og at antyde at en suveren stat ikke har brug for et forsvar er både dumt og naivt, verden er langtfra bosat af blomsterælskende freds hippier i lyserøde folkevognsrugbrød og vil næppe komme til at være det i en (u)overskuelig fremtid.
Hermed en stor respekt til de soldater der hver dag sætter deres liv på højkant for at militær(for)nægtere i et frit Danmark har en mulighed for at foragte dem for netop den gerning...