Synes også det lugter af selvmordsmission det der... Har i tænkt over hvor tit der ligger en slidbane i vejsiden, og hvor sjældent der er en lastbil kørt totalt af vejen?
Bortset fra det, er det så ikke som om der sker et eller andet underligt med førerhuset på lastbilen, lige inden den rammer den anden lastbil?
Jeg kører lejlighedsvis lastbil, og sidder sgu med en lidt træls fornemmelse i maven når jeg ser sådan noget der. Det er ikke altid man har fokus på hvad det er man administrerer, der bag rattet. Havde selv en lidt ubehagelig oplevelse idag, på vej gennem Göteborg. En nar høvler lige ind foran mig, så jeg må op og stå på bremsen. Det resulterer så i at en luft-tank til affjredringen vælger at forlade dens ophæng, slangen til den bliver rykket over, trykket forsvinder og ladet synker ned og går på dækkene. Til mit store held er det ekstra-tanken der ryger og slangestudsen i den tilbageværende tank kan jeg så udskifte med den blændprop jeg rent tilfældigt har liggende i bilen. Så jeg er hurtigt kørende igen, men man kan jo ikke lade med at tænke på hvad der ellers kan ske...
Kan i øvrigt tilføje at den gamle har fået en KRAFTIG opfordring til at fremskynde planerne om udskiftning af det gamle l***