Runesm skrev:
Zorak skrev:
Ja det lyder jo meget fint men indtil videre holder jeg mig til Firefox V3..

Har altid hadet tab'et browsing. Heldigvis kan det slåes fra i firefox.
Internetexplorer crasher konstant, heldigt man har nogen reele programmer der kan køre internettet.
Hvorfor kan du ikke lide tab's ??
jeg har ofte en 10-15 sider åben på en gang (og 20-30 er heller ikke unormalt) og det ville jeg da hade at have liggende på processlinine da de fylder en del
men ja FF3 er også en ok browser.. jeg bruger selv helst FF eller Opera og lige pt så er det Iceweasel på min nix maskine(r).. hvilket er FF med et andet logo

Jeg må sige at jeg da har prøvet chrome et par dage nu (dog kun på pc da de ikke har den klar til linux eller bsd endnu) og selvom deres licens klausuler er lidt uklare så har de da formået at komme med et par nyskabelser når det gælder selve programmet ... jeg havde over 30 sider åbne og dets memory footprint i winxp taskbar var kun lidt over 16mb og browseren var en del hurtigere end IE6 .. indtil der kommer lidt mere klarhed omkring deres licens så bruges chrome kun for at se hvad jeg kan forvente af forbedringer der vel på et tidspunkt finder vej tilbage til FF
En underlig ting jeg dog ikke helt forstår i EULA er dog punkt 10.2
Citat:
10.2 You may not (and you may not permit anyone else to) copy, modify, create a derivative work of, reverse engineer, decompile or otherwise attempt to extract the source code of the Software or any part thereof, unless this is expressly permitted or required by law, or unless you have been specifically told that you may do so by Google, in writing.
Nu snakkes der meget om at det bare er en EULA de har "hugget" fra noget af deres andet software og så bare ændret navnet til chrome og smækket den op på nettet ... men punkt 10.2 er lidt underlig når der er tale om et open source program hvor kildekoden frit kan hentes ... hvis man var lidt paranoid så kunne man jo vælge at tro at det ikke er en fejl og at chrome indeholder noget som ikke er med i chromium (open source delen af google chrome)
og så kan man jo spekulere på om det er noget spyware eller hvad de nu ellers har kunne finde på at smide i chrome af narrestreger