lqs skrev:
den med at NDCD er for alle slags biler... ja det bør den da være!
men der er stadig et link til FDA på forsiden, og alle der sidder i bestyrrelsen har deres rødder i div. US kredse.
kan sagtens nikke genkendende til noget af det NICK skriver. sagtens. men det bliver så nok også det der bliver de der såkaldte DRAG foreningers død, altså hvis man ikke vælger at tænke lidt nyt... sjovt nok er det så egentlig en US motor der sidder i dødstjernen.
er der andre (ikke andre..) der har lyst til at skrive hvorfor de ikke var ude at køre i lørdags i THISTED? tror lige nu måske er tidspunktet hvor der måske bliver lyttet... MÅSKE! MVH søren ejer af 4stk us biler...
Du rammer hovedet på sømmet dér Søren - det er jo også det jeg vil frem til. Jeg tror der er en del fordomme mod NDCD (og den anden vej også - ja nok alle vegne når det kommer til stykket.)
Det er jo også derfor at jeg bliver ved med at "punke" Ravnen om hvorfor han ikke kommer til NDCD's løb. Jeg kunne godt fristes til at tro at hans bil overholder alle de ting der skal til for at han må køre, men der stikker noget under...han (og måske andre?) FØLER sig ikke velkommen. Om han så tager fejl eller ej, er jo egentlig ligegyldigt - det er stadig den opfattelse han/de har.
Dette kunne jeg godt tænke mig kom op til overfladen, fordi der er kommet nye kræfter (goodguys) ind i NDCD, som fortjener at få dette at vide, så de kan agere derefter.
Jeg VED med sikkerhed at alle biler er velkomne.
Det er pisseærgerligt med alt dette "alle-hader-alle-og-vil-melde-hinanden-for-det-ene-og-det-andet-pis" (selv om det så bliver trukket tilbage igen - Hartvig) og at så DASU opfører sig som den største spasser, oven i hatten - ja det er sku da bare med til at gøre det endnu værre.
Hvad faen er det lige der skal til før alle kan enes om det det drejer sig om: AT KOMME SÅ HURTIGT SOM MULIGT OVER MÅLSTREGEN......