Havneren skrev:
Hvordan får du de tyske plader John? Det er ikke sådan at du normalt får sælger til at skaffe dem?
Der er basalt set 4 muligheder, her i prioriteret rækkefølge.
1. Låne sælgers plader til grænsen, billigst, lettest og foretrukne løsning. Kan være en udfordring at overtale dem, og bilen kan jo være afmeldt allerede.
2. Overtale sælger til at købe dem i forvejen. Mindsker muligheden for at forhandle prisen væsentligt, da han er ret overbevist om at man tager den med hjem uanset hvad. Igen, det kan være svært at overtale sælger.
3. Købe dem via
www.daniatruck.dk og få dem tilsendt med posten. Dyreste løsning, men nem, sikker og faktisk den vi oftest bruger.
4. Selv købe dem dernede, hvilket kan være en RET træls affære med det tyske bureaukrati.
Som i nok kan se, så synes jeg ikke der skal være det store hemmelighedskræmmeri omkring det, jeg synes ærligt at folk selv skal hente bilerne, eller tage med, men ikke alle har tiden og muligheden for det, eller taler ikke sproget og det er så her en service om min kommer ind i spillet.
Nu når du nævner muligheden at låne sælgers plader til grænsen - Det er du ikke nervøs for? Tænker her på ameldingen og dokumentation for samme - Uden denne kommer bilen jo ikke på plader i danmark...?