-og lige ved
GalgenKopf..sidste svingkombination inden langsiden hvor de fleste holder temlig godt på
Godt at se BTG tutorial er blevet læst..du skal da derned JerrilD
Det sjove er jo...jo mere "farligt" ..jo mere sjovt er det altså, sådan er det bare. Al Motorsport er både dyrt(helt sikkert) og potientielt farligt(måske) og det er det også på "Ringen" men man kan som sagt tage sine forholdsregler inden da, tage derned med andre og få en god tur ud af det. Få en oplevelse ud af det, gerne med en klub, som linket til tideligere andensteds.
Ingen grund til at kører som en sindsyg, der er ingen sponsore dernede anyways, du alene betaler for det hele og kommer man rundt på..tjaa.. 10.00 min. er man "Golden" men 12.00 min. for andre er mindst lisså sjovt. Nogen går efter under 08.00 min.
Så selv en GB ind.reg. Aston Martin Vanquish V12..sådan en Gentleman carbon bil rame væggen.. hårdt og grimt..så den lignede en 4 hjul-styret bil. Ved ikke hvad tid han gik efter, men det blev en dyr omgang.
Der kører altså turistbusser rundt dernede, fejeblad, tumper og die hard MC racere, samt ultra giftige lokale hajer i GT3 og andet.
Det er udviklingsbane for bla. Nissan med deres nye
Skyline Evo IIV, IX er også set derned fra tid til anden med små japanere som support.
Hvorfor ?
Fordi det er alle moders motorsports bane..
period det har den været i mange år, og selvom den spiser små børn hvert år, så selv i øko-grønne tyskland får den alligevel lov til at bestå.
Skal ikke her prøve at gøre nogle "bange"..men blot på enkel vis gøre opmærksom på det er..mere end nogensinde..
frihed under ansvar
En oplevelse værd.
Held og lykke med det JerrilD
Walla