Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 16:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 318 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Nu er der jo afviklingsmæssigt ikke den store forskel i hvordan man gør - så reelt kan man sagtens sammenligne resultater fra et Holeby, Lindtorp, Vandel eller Sindal arrangement.

Og klassemæssigt er der heller ikke de store forskelle, ihvertfald burde det være et af de områder hvor arrangørerne nemt kunne blive enige fordi det dybest set er i deltagerne basale interesse at klasserne er ens fra Holeby til Sindal :)

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

horsensracing skrev:
Altså en cup med forskellige regler fra løb til løb.......
Ja - nemli ja :tooth:

Det var for tidligt du solgte din racer....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Horsens
HenrikGM skrev:
horsensracing skrev:
Altså en cup med forskellige regler fra løb til løb.......
Ja - nemli ja :tooth:

Ha ha - ja det kan der være noget om....
Nej - helt ærligt så glæder jeg mig til at køre noget streetrace i 2008, så må vi se hvilke regler de forskellige arrangører disker op med - og så tager vi den derfra. :coffee:
Mosten kommer også med en "shoutout serie" for biler i år, på deres egen bane, så jeg tror der bliver løb nok at vælge imellem. :grin:

Titel:
Moderator

horsensracing skrev:
[

Ha ha - ja det kan der være noget om....
Nej - helt ærligt så glæder jeg mig til at køre noget streetrace i 2008, så må vi se hvilke regler de forskellige arrangører disker op med - og så tager vi den derfra. :coffee:
Mosten kommer også med en "shoutout serie" for biler i år, på deres egen bane, så jeg tror der bliver løb nok at vælge imellem. :grin:[/quote]

Det var ellers en sikker frontrunner. Men der bliver bygget flere af disse "pro-mod under cover" biler. Spændende at se hvor mange der reelt bliver færdige, men +1200hk på indreg. biler vil være nødvendigt for at hænge på. Derfor var din gamle racer ret relevant til "streetrace" ;-)

Blev den solgt til udlandet?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
Nyt Medlem

[quote="HenrikGM
Blev den solgt til udlandet?[/quote]

Nej - den står lunt og godt i Randers.
Men Street 10,5" klassen ser sku desværre noget tynd ud for 2008 - derfor var de svenskere der ringede på den, allesammen interesseret i at bygge den om til Pro Street klassen (der er næsten altid fuldbesat 16 bilsstige til hvert løb) men det ville være åndsvagt at begynde at skære bagenden af den, flytte 4link osv. Den er bygget som en 10,5" bil, og det skal den blive ved med at være.

Men tilbage til det tråden drejede sig om: Street Race Cuppen.
Vi havde jo en street race cup for år tilbage (Boye, Per og jeg var arrangør på den lille Vandelbane) og det var simpelthen bare fedt - at samle point sammen ved forskellige løb - og så en afslutningsfest til sidst med pokaloverrækkelse - KANON.
:mrgreen:

Ps: men det kræver selvfølgelig at reglerne er ens ved alle løb - og jeg frygter lidt at blackrace og streetrace.dk får problemer dér?
Jeg kender ikke så meget til jer, men som jeg har forstået det, så har i svært ved at være i stue sammen - eller hvad?
Men igen; Peter G fra NDCD har gang i noget lignende dér, måske man skulle spørge ham?

Her er link til lidt info om det på Mosten:
http://www.doorslammers.dk/forum_posts.asp?TID=85

Titel:
Moderator

horsensracing skrev:
[
Ps: men det kræver selvfølgelig at reglerne er ens ved alle løb - og jeg frygter lidt at blackrace og streetrace.dk får problemer dér?
Jeg kender ikke så meget til jer, men som jeg har forstået det, så har i svært ved at være i stue sammen - eller hvad?

Så længe Streetracing.DK har en stående tilsvining af BlackRace.DK på flere offentlige forums, så knirker forholdet nok en kende der. :damn:
Skulle nogen ikke kende den historie :
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=18999

BlackRace.DK har altid kæmpet en kamp for at få et reelt regelsæt. Men så længe kampen er ensidig, så er den jo bestemt til ikke at lykkedes.

Er der seriøse aktørere derude, så er vi altid interesseret i relevant dialog omkring et regelsæt. Alternativet er at vi vedbliver med at køre vores eget løb, og det vil blive som en CUP næste år, så meget ligger fast.

Citat slut.

Titel:
Nyt Medlem

[quote="HenrikGM
det vil blive som en CUP næste år, så meget ligger fast.
[/quote]

:up: kanon :up:

Men lad nu ikke "krigen" blusse op igen i denne tråd :stop:

Selv om alle ikke er "bedste venner" :ha: kunne det måske lade sig gøre at sammenkøre reglerne :reading: så man fik en landsdækkende cup - eller hvad? :wink:

(sorry - jeg elsker de dér smilies...)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Citat:
Så længe Streetracing.DK har en stående tilsvining af BlackRace.DK på flere offentlige forums, så knirker forholdet nok en kende der. :damn:
Skulle nogen ikke kende den historie :
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=18999

Vær nu en lidt voksen :wink: - slet du bare det indlæg, budskabet er læst og forstået af dem som havde interesse og en eventuel aktie i sagen, og dermed er den ikke længere for mit og Streetracing.dk's vedkommende. Det kan du også konkludere ud fra at tråden peakede kortvarigt, og efter budskabet var bundfældet døde den en naturlig død :roll:

2007 sæsonen er ovre på godt og ondt - og der har ved gud været mest godt i år - hvilket jeg vælger at bruge min energi på at glæde mig over.

Nu er vi i fuld gang med at planlægge og arrangere 2008 sæsonen og de 2 første baner er allerede bestilt.

Så må vi se om der er interesse i at få justeret de par kommaer som adskiller de seriøse arrangøres regelsæt, og ikke mindst om vi i fælleskab kan finde en måde at regulerer de alt for hurtige tider og høje hastigheder vi har oplevet i 2007.

Citat:
Er der seriøse aktørere derude, så er vi altid interesseret i relevant dialog omkring et regelsæt.

Jeg håber da at Blackrace (ligesom de mange hundrede deltagere og tilskuere der har deltaget i de arrangementer hvor vi har været involveret) opfatter Streetracing.dk som seriøs aktører ?

Mig bekendt har vi altid omtalt jeres arrangementer positivt, og det glæder vi os da til at kunne fortsætte med i 2008.

/Hartvig

Titel:
Nyt Medlem

Ja jeg har også hørt lidt til den cup og jeg syns også ideen er super god men hvorfor skal regelerne være de samme fra bane til bane ?
I år har de fleste af bilerne været gengangere fra bane til bane og kørt under de forhold/regler der nu engang har været og kører lysten har da været stor
som jeg ser det kunne de løb der har været kørt i år sagtens have været en del af en cup
resultat listerne bliver jo feks lagt på net så det er jo rimeligt nemt at samle pointene fra de enkelte løb sammen og finde en vinder når året er omme så hvis der ikke kan blive enighed om reglerne kunne man så ikke blive enig om point uddelingen så var man jo lidt igang

ps morten du får prygl

Titel:
Nyt Medlem

Intern hilsen til Elnef:
www.jaka.dk
Vi ses :grr:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 318 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time